Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SienenIvo schreef:Laatst had ik ergens gehoord dat je soms niet te hard rijd,maar dat dat ding dat flitst op de vangrail en dan kaast het terug of zo iets..En dan rijd je niet te hard,maar dan flitst dat ding gewoon op de vangrail.
Ik weet niet of ik het helemaal juist heb verteld.
dollyspikkel schreef:SienenIvo schreef:Laatst had ik ergens gehoord dat je soms niet te hard rijd,maar dat dat ding dat flitst op de vangrail en dan kaast het terug of zo iets..En dan rijd je niet te hard,maar dan flitst dat ding gewoon op de vangrail.
Ik weet niet of ik het helemaal juist heb verteld.
Ja dat heb ik enkele dagen geleden ook op het nieuws gehoord. Er was een politieman geflits maar hij reed aan de toegestane snelheid. Bleek dus dat de flitser een weerkaatsing had op de vangrail waardoor hij een verkeerde snelheid mat.
Knoffer schreef:Oh, dat doet iedereen óók van tevoren hoor. 100 daar is namelijk belachelijk.
Dit is gewoon een staaltje geniale 'journalistiek', om mensen op een bepaalde manier om te vragen en het vervolgens zo te monteren. Je kunt ook kiezen over een item met een serieuze inslag.
Ariebren schreef:Helaas mag je in het democratische Nederland stemmen.
En daarnaast, rijd ik alleen met de paarden trailer achter mijn Patrolieboot.
En dan mag je toch niet harder dan 90, ik heb geen probleem met die 100 km wegen.
Mensen die kritiek op regels hebben zijn eigenlijk mensen die zeer zwaar gestrest zijn.
Altijd haast, een ander doet het nooit goed.
hollywood86 schreef:Ah, de moraalridderclub van Bokt.nl is weer paraat!
Alle mensen die standaard 30km onder de limiet rijden, die zijn op bokt verzameld. Ik zie toch een verband met het aantal % vrouwen op dit forum en het gezeur om verkeersregels