Ghehe. Je zou het bij ons (15km verderop) hebben moeten kunnen horen en mijn moeder is er inderdaad nog wakker van geworden, maar ik ben er gewoon doorheen geslapen. Werd wel wakker vanochtend: 'het wááide hard in mijn droom joh, en er was ook nog een knal' .
haha Ik woon daar praktisch om de hoek dus ben benieuwd hoe mijn ramen eruit zien! schijnt toch wel dat er een paar zijn gesneuvelt ( Ben nu ergens logeren)
Rintah
Geplaatst: 08-11-12 11:34
groot fluitketeltje
kan me voorstellen dat er een boel mensen vanochtend niet lekker wakker zijn geworden door de knal
Ik dacht idd vanochtend dat er een vliegtuig wel heel laag en lang overvloog... Zoiets als dit verwacht je dan niet.
Mloes
Geplaatst: 08-11-12 11:50
Ik was half aan het slapen en ik droomde dat er een komeet op de aarde ging inslaan! Heb zelfs op mn telefoon opgezoch: komeet aarde ik sliep bij een vriendin in Nijmegen, en ik bedacht me dat ik hier dood zou gaan zonder mn ouders en vriend bij me. Niet fijn wakker worden haha
Sjors
Geplaatst: 08-11-12 12:05
Ik woon ongeveer 21km van de centrale af en heb de knal vanmorgen ook gehoord. Zit nu op school op ong. 10km er van af, hopelijk is het snel opgelost en kan ik vanmiddag gewoon naar huis.