wow, dat bit, daar maak ik me meer zorgen over innd. ik weet niet hoe vaak ze dit doen, maar als paarden ravotten steigeren ze ook wel eens op elkaar, dan heb je dat gewicht ook wel op de rug..
edit, plaatje nog eens bekeken, wel echt zielig trouwens, paardje vind het niet echt leuk. sneu.. snap dat niet echt nee..
Oh ja want ons zoontje wil per se rijden en voelt zich te goed om eerst 2 jaartjes andere leuke dingen met de pony te doen? Genoeg te bedenken, maar daar denken papa en mama niet over na want een paard is om op te rijden en hij hoort een bit in te hebben ongeacht de leeftijd, anders kun je er niks mee en moeten we hem maar verkopen..
Lottie84
Geplaatst door de TopicStarter: 30-09-12 14:22
Er loopt iemand naast, denk dat het kind wel word vastgehouden.
Klimop
Geplaatst: 30-09-12 14:23
vuurneon schreef:
Vraag mij eerder af waarom ze hun (klein)zoon een cap op hebben gezet; zit niet eens vast
Overigens vind ik de andere foto die ze erop hebben gezet een stuk vriendelijker eruit zien
Volgens mij is die singel ook 'iets' te groot? laat hem er dan gewoon af.. Manman wat onverantwoord
Miepie77
Geplaatst: 30-09-12 14:24
gewicht zal nog wel meevallen, maar dat hoofdstel begrijp ik echt niet, maar goed deze mensen hadden nooit een paard moeten kopen