Tsja, wie heeft er niet van gehoord? Alle nieuwssites en social media staan op zijn kop. Zijn er nog Bokkers die van plan zijn in Haren te gaan kijken vrijdagavond?
Ach het merendeel komt toch niet opdagen.. De meeste klikken gewoon op Deelnemen voor de fun denk ik. Zou wel vet ziek zijn trouwens hahaha
MirandaMalik
Geplaatst: 18-09-12 21:09
De ouders van het meisje hebben de media verzocht geen aandacht aan de affaire te besteden, maar de landelijke pers heeft de zaak dinsdag toch naar buiten gebracht.
Gaan jullie daar echt heen? Nou, ik zal wel te oud zijn, maar zou daar helemaal geen zin in hebben, allemaal loslopende mensen op straat terwijl er geen feestje is... Ga liever de kroeg in in Groningen dan.
Sneeuw88
Geplaatst door de TopicStarter: 18-09-12 21:11
Ja ik weet niet.. Het lijkt me te bizar voor woorden. Al is er geen feest, het gaat sowieso een groot gekkenhuis worden gok ik.
Laatst bijgewerkt door Sneeuw88 op 18-09-12 21:35, in het totaal 1 keer bewerkt
Dit was een half jaar geleden ook al in duitsland gebeurt ergens.
Anoniem
Geplaatst: 18-09-12 21:17
Maar tis toch haar eigen fout dat ze op openbaar heeft gedrukt, of begrijp ik het nou verkeerd? Vind het stiekem wel beetje grappig Maar ik ga niet heen hoor, zo ben ik niet.
Noeps
Geplaatst: 18-09-12 21:17
Ik vroeg me vanavond nog serieus af waarom ik uitgenodigd was voor dat feest maar na het lezen van de artikelen op o.a. nos.nl was dat ook opgehelderd
Ja maar vervolgens heeft ze het evenement verwijderd en een aantal trieste pestkoppen die er weer een nieuwe aangemaakt hebben en hier voor gezorgd hebben
F_Orumster
Geplaatst: 18-09-12 21:20
Ik zal de boel even opstoken op de uni
Laatst bijgewerkt door F_Orumster op 18-09-12 21:44, in het totaal 1 keer bewerkt
Nynke1
Geplaatst: 18-09-12 21:21
F_Orumster schreef:
Ik zal de boel even opstoken op de uni.
Lekker volwassen.
Sodeletuut
Geplaatst: 18-09-12 21:21
Haren bruist! Leuke plek om te wonen, echt waar. Stelletje gekken bij elkaar blijkt wel weer. En ik baal, want precies om die tijd zit ik in het dorp met minstens 60 kinderen voor een vossenjacht.. Echt niet leuk.. Was sowieso niet van plan om te gaan kijken, al is het 10 minuten lopen vanaf hier.. Belachelijke actie.
Anoniem
Geplaatst: 18-09-12 21:22
Hmm ja das wel stom ja. Hoop dat ze een gewoon feestje kan vieren. Sorry, beetje oftopic misschien, mn broertje van 8 komt met een raar verhaal dat er een man overreden is door een bus en nu wil toeslaan om 11 uur?? Ehh, mn broertje heeft nogal veel fantasie, of is dit echt?
Ik moet stiekem ook wel gniffelen....ik snap de "dreigementen" van al die duizenden mensen die zeggen dat ze komen. Zo jagen ze in ieder geval iedereen op de kast. Ik hoop wel dat mensen wel een beetje nadenken voordat ze naar zo'n feest gaan
Anoniem
Geplaatst: 18-09-12 21:23
Ja, dat zegt ie... maar zit al te googelen kan niets vinden beetje raar verhaal...
F_Orumster
Geplaatst: 18-09-12 21:23
Sundral schreef:
F_Orumster schreef:
Ik zal de boel even opstoken op de uni.
Lekker volwassen.
Ik twijfelde al deze smiley te plaatsen
quintusgl
Geplaatst: 18-09-12 21:24
Ik begrijp werkelijk niet dat er mensen zijn die nog een topic openen om te vragen wie er heen gaan......... Het is toch duidelijk dat er geen feest is. Het enige wat er kan gebeuren is dat het giga uit de hand kan lopen. Wil je daar tussen staan? Daarbij ; denk eens aan de omwonende. Die hebben hier niet om gevraagd. Ga eens na wat het met jezelf zou doen als je ernaast woont! (ja, ik ken mensen daar en die zijn al in de 90. Die mensen maken zich doodongerust over hun huis en wat er gebeuren gaat). Het is niet voor niets verwijderd en hopelijk denkt men eerst na aan de randdingen voordat men heen gaat!