Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
wouterpaard schreef:En ja van 19 naar 21% (als het door gaat) word ik nou niet bepaald blij.
NathalietjeB schreef:wouterpaard schreef:En ja van 19 naar 21% (als het door gaat) word ik nou niet bepaald blij.
yup gaat door per 1 oktoberper 1 januari 2013 gaat eigen risico naar 350 euro benzine prijs word als goed is over de 2 euro door meer accijns die ze erop willen gaan gooien...mensen met een oldtimer mogen ook weer wegenbelasting gaan betalen want ook de oldtimer verzekering etc word aan stront geholpen..
ziekenkosten verzekering gaat volgend jaar met 20 euro omhoog..
de wegenbelasting willen ze verhogen en nog een aantal dingen
Citaat:yup gaat door per 1 oktober per 1 januari gaat eigen risico naar 350? euro benzine prijs word als goed is over de 2 euro door meer accijns die ze erop willen gaan gooien...mensen met een oldtimer mogen ook weer wegenbelasting gaan betalen want ook de oldtimer verzekering etc word aan stront geholpen..
ziekenkosten verzekering gaat volgend jaar met 20 euro omhoog..
de wegenbelasting willen ze verhogen en nog een aantal dingen
NathalietjeB schreef:wouterpaard als de benzine prijs echt over de 2 euro gaat dan laten wij onze zware auto ook staan want dan zijn de benzine prijzen niet leuk meer...
al vraag ik me af of de pomp houders dan niet flink in protest zullen gaan
NathalietjeB schreef:dit zijn de nieuwe plannen voor het nieuwe kabinet wat er allemaal al is door gedrukt
zoiezo het eigen bijdrage a 350 euro en is de ziektekosten met 20 euro omhoog volgend jaar en vanaf deze 1 oktober 21%btw
tjah wij willen zo graag door gaan met rutte dus zullen we het wel te weten krijgen
mijn moeder zit door haar medicijn gebruik om een ziekte waar ze niet om heeft gevraagd al op de 350 euro eigen bijdrage...
Anoli schreef:NathalietjeB schreef:wouterpaard als de benzine prijs echt over de 2 euro gaat dan laten wij onze zware auto ook staan want dan zijn de benzine prijzen niet leuk meer...
al vraag ik me af of de pomp houders dan niet flink in protest zullen gaan
Zodra de benzine prijs boven de 1,80 gaat kan ik het al niet meer betalen hoor en laat ik mn auto echt wel staan.
Nu rijd ik al zo min mogelijk, en dat komt neer op 1x per 2 weken een ritje ofzo...
de rest op de fiets, lopend of (thank god voor het student zijn) gratis met OV