Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sarabande schreef:Ik ging vandaag voer halen en vroeg aan de leverancier waarom hij nog steeds CDA stemt
Daar wilde hij niet over praten
Ik zei stel dat er een Islam partij zou zijn, dat zouden veel mensen niet fijn vinden, maar wel christelijke partijen...
Dat is achterhaald geloven doe je in de kerk en niet in het parlement, zo had hij het nog nooit bekeken hij bloosde ervan![]()
Dus geen CDA of druk van de SGP en zo en daarmee is iedere andere optie als VVD + PVDA niet mogelijk
Blue_Eyes schreef:Moet die discussie echt overal op Bokt gevoerd worden?![]()
Wat mij betreft PvdA en VVD, liefst met CDA of D66 inderdaad.
sarabande schreef:Blue_Eyes schreef:Moet die discussie echt overal op Bokt gevoerd worden?![]()
Wat mij betreft PvdA en VVD, liefst met CDA of D66 inderdaad.
Ik heb de discussie nog nooit ergens gevoerd maar vind het wel wezenlijk. Vooral omdat met name het CDA zo weinig empathie met de medemens heeft en dat zou je wel verwachten van een partij die vanuit een christelijke achtergrond denkt
Maar goed on topic dan maar weer
Ha ha sonja ik dacht later ook wellicht een andere omschrijving was beter geweest
Oehlalala schreef:Ja het kan natuurlijk dat jij daar genoeg van hebt, maar schijnbaar is een groot gedeelte van de bevolking het niet met je eens, anders zouden ze geen 13 zetels halen.
Ik ben het met je eens hoor, dat ze het de afgelopen periode niet bepaald geweldig gedaan hebben. Maar dat hoeft niet per se zo te blijven. En als CDA inhoudelijk beter bij het mogelijk toekomstige regeerakkoord past dan D66, zie ik geen bezwaar hoor
Bovendien is de kans groot dat ze het CDA sowieso nodig hebben voor een meerderheid in de Eerste Kamer (wat wel erg handig is in een tijd van crisis, waar aanpakken wel nodig is)
sarabande schreef:Liegende manipulerende politici Nederland