Wij reden met ons 3 kinderen achterin vanaf stal naar huis wij moesten op gegeven moment links afslaan..
Komt een Fiesta auto recht die ons inhaalt met links afslaan.. Nou ja wij hadden zo iets van iets eerder gas gegeven en wij hadden een ongeluk maar ja.. Wij reden rustig verder.. Op gegeven moment rijden we emmen in, dus ja we moesten weer links weg was voor de rest afgesloten, die auto reed nog voor ons.. Toen stopte hij in eens, en wij moesten dus ook stoppen.. Komt die man ( nou ja 25 jaar maar zou hem nu kind willen noemen

Zegt die ineens,.. Heb je nog een grote bek ook moet ik je tanden uit je bek slaan? Nou zegt me man, ten eerste zeg ik alleen dat wij deze kant op moeten. Ten 2de heb ik drie kinderen in de auto.. Dus ik zeg daarop van kan het wel even normaal blijven gaan tegen die kerel die liep te vloeken over me man met zijn bril.. Die kinderen daar moest hij niks van weten wat hij liever wilde was op de vuist. Alleen ja ik had alles gesloten in de auto want me kinderen gaan me voor! Toen wilde hij weg lopen zegt hij.. Ik zou maar weg rijden voor ik je heel de boel verbouw.. Waarop ik tegen mn man zei van rij nou maar. Maar de schrik zat er goed in heb tot laat met 3 huilende kinderen gezeten, omdat ze zo bang waren. Ik snap niet waarom dat nodig is:S Waar is het fatsoen gebleven tegenwoordig?
Sorry moest dit ff van me af schrijven.
Vond het zo raar allemaal!