Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Beauty_J schreef:lifaya, ooit iemand een peuk in een zakje zien stoppen?? hahah alaat me niet lachen!!..
Yamcha schreef:Is het daar verboden om te roken?
Zo ja, dan geef ik de fotograaf gelijk, en vind ik het heel terecht. Dan is het ook geen privacyschending, je mag immers de politie ervan op de hoogte stellen dat iemand iets doet wat verboden is. Vind in dat geval de reactie van de rokers beneden alle peil.
Zo nee, dan mag het idd niet wat hij doet, en is het idd privacyschending, en schending van portretrecht dacht ik.
lifaya schreef:ik vind het eigenlijk heel onterecht, het is schending van privacy. Als het verantwoordelijke rokers zijn trappen ze de sigaret uit in het zand en nemen de sigaret gewoon mee in een plastic zakje. Om ze meteen de duinbranden in de schoenen te schuiven gaat me te ver
Caira schreef:lifaya schreef:ik vind het eigenlijk heel onterecht, het is schending van privacy. Als het verantwoordelijke rokers zijn trappen ze de sigaret uit in het zand en nemen de sigaret gewoon mee in een plastic zakje. Om ze meteen de duinbranden in de schoenen te schuiven gaat me te ver
Tot je 95 bosbranden hebt gehad en je je huis bijna in vlammen op zag gaan dan spreek je wel anders! Terecht dit, hopen op een goede boete!