Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
verography schreef:Wat leuk, een topic hierover. Wilde er ook al 1 openen. Ik kom er namelijk echt niet uit.
NathalietjeB schreef:mijn argument is dat ik hem op dit moment heel standpundig vind en hij vast blijft houden aan zijn standpunten...hij is wel diegene die nee heeft gezegd in het catshuis...en ook gister op tv vond ik hem bere sterk overkomen.. de banketstaaf waarmee hij aan tafel zat vond ik hoogst iritant en gave hem amper de kans om uit te praten en liepen door zijn woorden heen te banketstaaf.
maar al met al vind ik van alle partij leiders geert momenteel gewoon de sterktste...en een heel aantal punten van hem vind ik goed
Daks schreef:corrientje doen ze dat allemaal niet?
Het zijn allemaal kontendraaiers.
Ze hebben allemaal hun goede standpunten.
NathalietjeB schreef:mijn argument is dat ik hem op dit moment heel standpundig vind en hij vast blijft houden aan zijn standpunten...hij is wel diegene die nee heeft gezegd in het catshuis...en ook gister op tv vond ik hem bere sterk overkomen.. de banketstaaf waarmee hij aan tafel zat vond ik hoogst iritant en gave hem amper de kans om uit te praten en liepen door zijn woorden heen te banketstaaf.
maar al met al vind ik van alle partij leiders geert momenteel gewoon de sterktste...en een heel aantal punten van hem vind ik goed
verootjoo schreef:NathalietjeB schreef:mijn argument is dat ik hem op dit moment heel standpundig vind en hij vast blijft houden aan zijn standpunten...hij is wel diegene die nee heeft gezegd in het catshuis...en ook gister op tv vond ik hem bere sterk overkomen.. de banketstaaf waarmee hij aan tafel zat vond ik hoogst iritant en gave hem amper de kans om uit te praten en liepen door zijn woorden heen te banketstaaf.
Ik vind die vasthoudendheid anders echt een slechte eigenschap voor een politicusJe komt nergens als je alleen blijft vasthouden aan je eigen standpunten. Een beetje openstaan voor andermans punten, of iig er naar luisteren scheelt al een hoop.
Geert Wilders is gewoon bar eigenwijs en er is niet mee samen te werken... En dat is wel de bedoeling van een democratie.