Citaat:HENGELO/WEERSELO - Bij een ernstig ongeval in Hengelo is vrijdagmorgen rond half zeven een 21-jarige motorrijder uit Weerselo om het leven gekomen.
De motrorijder kwam onder een vrachtwagen met aanhanger terecht op het kruispunt van de Deurningerstraat en de Hamerstraat. Hij overleed ter plaatse. De motorrijder reed richting en centrum van Hengelo. De vrachtwagen reed de voorrangsweg op. De motorrijder reed op de Deurningerstraat richting Hengelo. Vanuit de Hamerstraat sloeg de vrachtwagen met aanhanger linksaf de Deurningerstraat op. De motorrijder moest vervolgens remmen voor de vrachtwagen en kwam onder de aanhanger terecht. De chauffeur van de vrachtwagen, een 49-jarige Hengeloër, bleef ongedeerd. De weg is urenlang afgesloten geweest.
BRON: www.tubantia.nl
dit was vlakbij me huis.
ging naar me werk en zag ineens allemaal politiewagens staan en de boel daaromheen wat afgezet was.
wat zouden jullie hebben gedaan ( als de politie oid al erbij is)?
zouden jullie kijken/vragen wat daar is gebeurd, of zouden jullie juist geen aandacht geven, maar op internet verder doorzoeken / lezen
zelf moest ik naar me werk toe, dus ik heb voor mezelf de keuze gemaakt om toch naar het werk te gaan en savonds pas op te gaan zoeken wat er aan de hand was.
heel sneu dat zo'n jong iemand om het leven is gekomen, iig veel sterkte voor de nabestaanden.