Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
JJane schreef:Nee voor de trein springen en geen rekening houden met de machinist, ambulancepersoneel, politie, brandweer en medereizigers dat is lekker fatsoenlijk![]()
Mossel schreef:JJane schreef:Nee voor de trein springen en geen rekening houden met de machinist, ambulancepersoneel, politie, brandweer en medereizigers dat is lekker fatsoenlijk![]()
En dan moeten er maar foto's verspreid worden op internet? Voor de trein springen vind ik indd ook niet kunnen. Maar ik vind het echt walgelijk om als omstander een foto te gaan maken en op internet te zetten
Cer schreef:Is het heel anders dan een persfoto uit een oorlogsgebied? (blonde vraag?)
Anoli schreef:Dus ja ik vind het wel wat anders.
JJane schreef:Nee voor de trein springen en geen rekening houden met de machinist, ambulancepersoneel, politie, brandweer en medereizigers dat is lekker fatsoenlijk![]()
gr_roos schreef:Voor de trein springen is inderdaad niet goed te keuren, maar foto's op internet zetten ook niet, denk ook eens aan de nabestaanden. ik heb de foto's niet gezien, maar stel dat het een bekende is, dan herinner je hem niet hoe hij was, alleen van de foto. Mede daarom heb ik niet gekeken, is namelijk bij mij in de buurt.