Verkeerd ICT examen gemaakt.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Iejoorr

Verkeerd ICT examen gemaakt.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-12 09:33

ALPHEN AAN DEN RIJN - Leerlingen van de Groene Hart Topmavo hebben een maand geleden het verkeerde examen ICT gedaan. De school ontdekte dat afgelopen vrijdag.

,,Bij het invullen van de scores, bleek dat het niet paste'', zegt directeur Bart Stolwijk.
De fout ligt bij de school. Bij het aanvragen van examens is het destijds misgegaan. ,,Dan moet je een enorme lijst met codes invullen. Eén vinkje is toen net één vakje te hoog gezet.'' Daardoor hebben de - in totaal 97 - leerlingen onder hun niveau examen gedaan.

,,Heel vervelend voor de leerlingen'', zegt de directeur. Degenen die de fout begaan hebben, zitten er volgens hem erg mee in hun maag. Geluk bij een ongeluk is dat het nog niet te laat is om het juiste examen te doen. Er is nog tijd tot 20 juni. Deze week kunnen leerlingen weer aan de bak.

http://www.alphen.cc/regionaal/article1 ... examen-ICT

En helaas, ook ik mag nog een keer aan de slag. Iedereen is de school heel dankbaar :x

Goof

Re: Verkeerd ICT examen gemaakt.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-12 09:35

Tja, slordig, maar wees blij dat je het juiste examen nog kunt doen.

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-12 09:36

Aaah dat is super balen zeg :oo

succes!

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-12 10:13

Goof schreef:
Tja, slordig, maar wees blij dat je het juiste examen nog kunt doen.

Ik zeg ook niet dat ik daar niet blij mee ben, maar als je 2 weken denkt dat je klaar bent en dan alsnog een examen mag doen (a 8 uur werk) is dat best wel jammer :p

Blue_Eyes

Re: Verkeerd ICT examen gemaakt.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-12 11:27

Foutje kan gemaakt worden, het blijft mensenwerk. Maar wel zuur inderdaad. Succes deze week!