Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Wilawander schreef:Xjosee schreef:Ik vind het ook prima regeling. Ik drink sowieso helemaal niet, zie het nut er niet van.
Ik denk er ook zo over. Veel mensen denken alleen lol te kunnen hebben met drank.
Polly schreef:ik vind het helemaal niet lekker als ik eerlijk ben en ik drink dus ook amper.
Voorlichting hebben we in samenwerking met de brijder stichting gedaan maar de gemiddelde jongere vind het maar een beetje onzin.
Ik kan daar niet zo goed tegen hoor, alsof er geen leven is zonder drank.
Marit schreef:Ik ben er ook voor! Denk dat het heeeel veel problemen gaat opleveren, meer dan de helft van de jongens die ik ken is het aantal keren 'dronken geweest' al niet meer op 10 handen te tellen, en die zijn voornamelijk onder de 18. Kun je nagaan hoe triest
Sassii schreef:Marit schreef:Ik ben er ook voor! Denk dat het heeeel veel problemen gaat opleveren, meer dan de helft van de jongens die ik ken is het aantal keren 'dronken geweest' al niet meer op 10 handen te tellen, en die zijn voornamelijk onder de 18. Kun je nagaan hoe triest
Ja, maar opzich vind ik dat eigenlijk niet eens zo heel gek hoor. Haha. Ik bedoel, je bent 16, je mag eindelijk drinken. Gezellig met je vrienden of beetje stoer doen voor anderen. Dan hoort dronken worden er toch ook wel bij? Als ze zo doorgaan, dan merken ze later wel wat te gevolgen zijn ...
Polly schreef:denken de 'jonge-drinkers' hier uit het topic weleens aan de gevolgen?
Als ik al verschil merk bij 17-jarigen hoe moet het dan zijn als ze 10 jaar verder zijn?
Overigens staat de regio waar ik woon wel bekend als 'zuip-regio' hoor, veel jongeren met een serieus drankprobleem.
edit: dit grens is simpel hoor, gewoon geen druppel alcohol als je moet rijden.