Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yamcha schreef:Maar met de wetenschap dat iemand van het COC het bedacht heeft, zeg je dat dan nog?
_San87_ schreef:Ik vind het te idioot voor woorden. Als ik lesbienne was geweest zou ik ook pertinent niet in zo'n soort omgeving willen wonen, dat is niet perse vragen om moeilijkheden, maar het doet me heel erg denken aan een strafkamp. Ergens anders kan het niet, wij zijn speciaal, ga daar maar wonen.
Ik weet dat het niet de intentie is, maar zo voelt het voor mij wel.
Yamcha schreef:Daarom had ik 'm ook hier geplaatst, ik vond het redelijk bizar. Was erg benieuwd naar jullie meningen
@ phormicola: hmmm, homobars (of barren) zijn erg gezellig, dus in die zin kan ik me dat dat wel weer voorstellen, homo's zijn over het algemeen veel vredelievender en gezelliger dan hetero's (iig de heren). Sprak een hetero-dame. En is geen onzin, in homo-café's wordt haast nooit gevochten, in gewone kroegen haast altijd.
phormicola schreef:Yamcha schreef:Daarom had ik 'm ook hier geplaatst, ik vond het redelijk bizar. Was erg benieuwd naar jullie meningen
@ phormicola: hmmm, homobars (of barren) zijn erg gezellig, dus in die zin kan ik me dat dat wel weer voorstellen, homo's zijn over het algemeen veel vredelievender en gezelliger dan hetero's (iig de heren). Sprak een hetero-dame. En is geen onzin, in homo-café's wordt haast nooit gevochten, in gewone kroegen haast altijd.
Nou ja, laten we alle 'gewone kroegen' en 'gewone wijken' dan ook maar hetero-kroeg en hetero-complex gaan noemen, dan weet iedereen waar ie aan toe is