Als je dit schandalig vindt dan snap je er de ballen niet van . Overigens verdiend die leraar blijkbaar teveel, als er zoveel fouten in 1 miniem stuk tekst kunnen blijven zitten.
Enne, wat is het nut van dit topic?
Laatst bijgewerkt door Vjestagirl op 10-05-12 12:00, in het totaal 1 keer bewerkt
Een beetje gechargeerd natuurlijk. Maar Bernard Wientjes, voorzitter VNO / NCW vindt dat er geen topmensen in de politiek te vinden zijn. Waarom dan wel een topsalaris
Wat is dat nou weer voor een stomme reactie? Is het verboden op je 13/14de politiek geinteresseerd te zijn?
Yasmine
Geplaatst: 10-05-12 12:11
Moderatoropmerking:
Houden we het gezellig? Het is niet de bedoeling om mensen aan te vallen, of dat nu gebaseerd is op hun leeftijd of hun politieke overtuigingen.
Anoniem
Geplaatst: 10-05-12 12:14
Jee, take it easy
Geïnteresseerd zijn is imo iets anders dan iets van facebook kopiëren puur en alleen om reacties uit te lokken over hoe scheef/krom het allemaal wel niet is. En het is ook jammer dat het niet klopt, als je zo geïnteresseerd bent, doe dan wat research
nafkedemi
Geplaatst: 10-05-12 12:15
Wat een reacties... is er dan niemand die het ziet zoals het, volgens mij bedoelt is, namelijk... Dat het absurd is dat er vanuit de regering maar allerlei bezuinigingen opgelegd worden, en hiermee vaak de toch al niet zulke rijke mee benadeeld worden. Terwijl er vaak in de hogere inkomens minder van gevoeld wordt wat maken dan de bedragen die er in staan uit HET GAAT OM HET IDEE dat men de pijn , die we toch wel allemaal zullen voelen, eerlijker naar inkomen verdelen
Laatst bijgewerkt door nafkedemi op 10-05-12 12:21, in het totaal 1 keer bewerkt
Dani
Geplaatst: 10-05-12 12:15
Een werkloze is verantwoordelijk voor alleen zichzelf. Een werknemer deels voor zijn bedrijf en geheel voor hooguit degenen die hij/zij aanstuurt. Een leraar voor zijn max. 100 leerlingen, een arts voor de eigen patiënten. Een minister is verantwoordelijk voor 16 miljoen mensen.
Voor jezelf kan je het snel goed doen, voor 90 v/d 100 leerlingen lukt ook nog heel best. Bij die 16 miljoen mag je blij zijn als er een kwart echt blij is met wat je doet. Oftewel: je werkt je de pleures in een functie met enorme verantwoordelijkheden en vervolgens wordt je genadeloos afgestraft op ongeveer elke beslissing die je neemt, want er is altijd een bevolkingsgroep die het er categorisch mee oneens is.
Geef mij dan maar lekker dat mindere salaris.
Sjors
Geplaatst door de TopicStarter: 10-05-12 12:17
DaniBanani schreef:
Een minister is verantwoordelijk voor 16 miljoen mensen.
Een minister mag loon naar werken krijgen,momenteel zal dat niet veel zijn. Ze weten vooral goed hun eigen zakken vol te stoppen.
Ik heb trouwens liever een 13 jarige die zich druk maakt over onrecht,als het zoveelste onozele topic hoe douche jij
RianneH
Geplaatst: 10-05-12 12:22
En daarnaast, wat denk je dat het delen van een plaatje als deze gaat opleveren? Dat de partijen plots tot bezinning komen? Je kan je beter inlezen hoe politiek echt werkt en welk verschil jij wel kan maken. Want dit is gewoon heel hard tegen een boom schoppen en dan lekker je handen er weer af trekken.
Ik heb een hekel aan zulke berichtjes op facebook. Zelfde idee als die Kony film.
Sunshinee
Geplaatst: 10-05-12 12:25
Bianca41 schreef:
Een minister mag loon naar werken krijgen,momenteel zal dat niet veel zijn. Ze weten vooral goed hun eigen zakken vol te stoppen.
Ik heb trouwens liever een 13 jarige die zich druk maakt over onrecht,als het zoveelste onozele topic hoe douche jij