De bejaarden van tegenwoordig...

Ik hoorde dit net op 3fm. (:
link: http://www.hpdetijd.nl/2011-05-18/een-o ... rdt-gepest
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Focussed schreef:Dit gebeurd ook bij mijn opa en oma in de flat. Zij wonen in een aanleun woning (dus inprincipe zelfstandig maar kan ook met hulp als je wilt).
Daar worden de scootmobielen uit de stopcontacten getrokken als ze staan op te laden, banden van rollators, scootmobielen en auto's lek gestoken, zittingen van scootmobiels vernield. 1 man laat expres z'n hond in de lift kakken...
Zelfs in het bandje wat mijn opa heeft opgericht wordt er gepest, leden stelen gewoon spullen en geld dat voor 't bandje bedoelt is...
Bejaarden zijn echt asociaal hoor
xXVeronaXx schreef:Mijn moeder werkt met dementerende bejaarden, die zijn nog veel erger
Die schelden mekaar uit, slaan erop los etc echt grappig eigenlijk vooral omdat die mensen niet weten wat ze doen
En dat taalgebruik, je slaat er gewoon van achterover
MarlindeRooz schreef:xXVeronaXx schreef:Mijn moeder werkt met dementerende bejaarden, die zijn nog veel erger
Die schelden mekaar uit, slaan erop los etc echt grappig eigenlijk vooral omdat die mensen niet weten wat ze doen
En dat taalgebruik, je slaat er gewoon van achteroverWaar halen die bejaarden dat vandaan dan? van tv zekers
MarlindeRooz schreef:xXVeronaXx schreef:Mijn moeder werkt met dementerende bejaarden, die zijn nog veel erger
En dat taalgebruik, je slaat er gewoon van achteroverWaar halen die bejaarden dat vandaan dan? van tv zekers
Foaly schreef:The_Stig schreef:Voor de pesters ipv een pyamadag voor straf 2 weken pyama aan en niet verschonen, dan leren ze het wel af.
Ja joh, want dementerende bejaarden die 's middags niet meer weten wat ze voor hun ontbijt hebben gehad, kunnen na twee weken die link nog wel leggen
xXVeronaXx schreef:Mijn moeder werkt met dementerende bejaarden, die zijn nog veel erger
En dat taalgebruik, je slaat er gewoon van achterover
Foaly schreef:Tja, als er asociale kinderen bestaan en asociale volwassenen, verwacht je dan echt dat bejaarden opeens heiligen zijn? Ik keur het absoluut niet goed, begrijp me goed, maar ik kan me er niet echt over verbazen eigenlijk