Blunder Albert Heijn met kleintjes

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

annastasia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-12 08:17

AMSTERDAM - Supermarktketen Albert Heijn heeft geblunderd met de populariteit van de nieuwe spaaractie waarmee winkeltje gespeeld kan worden. De bijbehorende kassa’s, weegschaaltjes en winkelwagentjes die voor 10 euro per stuk werden verkocht, zijn al sinds het weekeinde volledig uitverkocht. Aangezien de actie vijf weken duurt, moet de grootgrutter nu nog vier weken ’nee' verkopen.

Ondertussen worden de kassa’s op verschillende internetsites tegen woekerprijzen verhandeld. Consumenten die er snel bij waren, proberen de artikelen nu voor zo’n 40 euro per stuk te verpatsen. De mini’s, de kleine voedingsmiddelenartikelen, die Albert Heijn bij besteding van 15 euro cadeau doet, worden voor 2 euro per stuk te koop aangeboden. Overigens zijn de mini’s nog wel op voorraad, net als het winkeltje.

Afgelopen donderdag, pas de derde dag van de actie, kregen de winkels van Albert Heijn al de laatste voorraden. Door die verkeerde inschatting loopt Albert Heijn de komende weken veel geld mis.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/1192 ... jes__.html

annastasia

Re: Blunder Albert Heijn met kleintjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-12 08:17

Oeps, niet heel handig ingecalculeerd. Denk inderdaad dat ze zo veel geld mislopen. Mensen gaan toch speciale producten kopen of zelf speciaal naar de AH.

ladyisabelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-12 08:28

Haha, net even op mp gekeken, hebben mensen gewoon zo'n 9 delige set gekocht en nu te koop aangeboden voor ruim 80 euro! :wow:

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-12 08:30

ok, kan gebeuren en is niet netjes van meneer "hein"

maar de mensen op MP die hier dan zonodig een slaatje uit slaan :r
echt te belachelijk voor woorden gewoon
en let op, met koninginnedag ligt het massaal te koop op de kleedjes voor een scheet en drie knikkers

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-12 08:33

je schaamt je te peltter als je er werkt.
en wie krijgt de boze klanten om de oren????
juist.......de kassamutsen die er ook niks aan kunnen doen ^)

annastasia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-12 08:34

Ja zat ook al op MP te kijken. Echt aso hoeveel er al weer voor gevraagd en geboden wordt.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-12 08:35

bij elke actie gaat het toch zo, deze alleen wat eerder...

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-12 08:38

idd....iedere actie lijkt AH weer te vergeten dat er meer mensen zijn die sparen :(
Dus iedere actie is vooral voor het personeel erg lollig -O-

daarom zeg ik dan ook altijd maar....."meneer, als ik er wat over te zeggen had was het wel anders gelopen" :')

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-12 08:47

Het blijft erg lastig om goed in te schatten hoeveel er nodig is van de producten voor de spaaractie.

Het zelfde probleem hebben we wel eens bij de McDonalds. Elk speeltje hoort 1 week verkrijgbaar te zijn, helaas komt het soms voor dat na 1 a 2 dagen de speeltjes al niet meer voorradig zijn, waardoor andere kinderen een speeltje uit een andere oudere collectie krijgen.
Maar ook deze speeltjes moeten een halfjaar van te voren besteld worden.
Dat is dus het lastige.

Vraag me af of er ook mensen zijn die er zoveel geld voor gaan neerleggen :P

thyra89

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-12 08:51

Gebeurd inderdaad bij elke actie van de AH, maar deze is wel erg vroeg ja! :?

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-12 08:54

de AH acteois zijn standaard erg populair, kijk naar het hele muppet ge-eikel, dat was ook op , op een gegeven moment ,
nu weer, gewoon niet goed over nagedacht , en een beetje dom van de Heijn marketingmutsen, ze kunnen uit de acties veel meer geld halen als ze een beetje hun hersens gebruiken

Zirkonia

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-12 09:06

quartel schreef:
je schaamt je te peltter als je er werkt.
en wie krijgt de boze klanten om de oren????
juist.......de kassamutsen die er ook niks aan kunnen doen ^)

_/-\o_ Hier ook een. En maar lief blijven lachen dat als je wat eraan kon doen, je het graag gedaan had. Wat een flop.. Eerst met de Muppets & nu dit?!

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-12 09:10

Ik denk dat de oplages express laag gehouden worden, juist om er zo'n gekte omheen te laten ontstaan.

jesito

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-12 09:13

Mensen zijn rare wezens, dat blijkt maar weer.

Malima

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-12 17:17

hier baal ik van. mij was verteld dat het nog wel weer kwam. hier kwam ik op dinsdag en de kassa's waren toen al uitverkocht. terwijl de aktie op maandag was begonnen...

ik heb nu het keukentje, het schortje en het winkelwagentje gelukkig.

ik zou nog heel graag het mandje en de kassa willen maar dat gaat hem dus niet meer worden ;(

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-12 17:20

Malima schreef:
hier baal ik van. mij was verteld dat het nog wel weer kwam. hier kwam ik op dinsdag en de kassa's waren toen al uitverkocht. terwijl de aktie op maandag was begonnen...

ik heb nu het keukentje, het schortje en het winkelwagentje gelukkig.

ik zou nog heel graag het mandje en de kassa willen maar dat gaat hem dus niet meer worden ;(

gewoon geduldig zijn tot queensday ;)

Malima

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-12 17:21

ja dan ga ik zeker de markt over, ben benieuwd ;)

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 12:07

Hier in Drachten liggen nog tig van die kleintjes.
Het is altijd hetzelfde met de AH, de oplage blijft gewoon laag zodat er meer mensen boodschappen doen en worden 'verrast' met een 'Nee mevrouw sorry, alles is op'. Sta je daar met je kar waar voor 100 euro boodschappen in ligt omdat je bij elke 15 euro zo'n ding krijgt. 8)7

Bonnelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 12:13

Stond vandaag al een heel stuk over in het dagblad van het noorden. De Muppetpoppen waren op gegeven ogenblik ook op. Wel wat later dan deze actie, maar baalde toen ook dat ik te laat was. Hoop nu met Koninginnedag de overige poppen te scoren.

996981

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 12:16

Ik denk niet dat dit per ongeluk is... Doordat er een beperkte hoeveelheid is zijn mensen er als de kippen bij. Wanneer men vervolgens op mp ziet wat voor achterlijke bedragen er gevraagd worden krijgen ze het idee dat de artikelen wel erg gewild zijn. Hierdoor zullen zei er de volgende keer ook sneller bij zijn. Door dit steeds te herhalen worden de acties steeds groter.

Ramooontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 12:21

Jullie hebben het duidelijk niet goed begrepen want de mini's zijn nog lang niet op net als de winkeltjes alleen de kassa's en de winkelwagentjes. En dat komt omdat ze nooit hadden gedacht dat het zo snel zou lopen. Maar wat ik heb begrepen komt er binnenkort een 'excuus-brief'

Ramooontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 12:23

Btw als ze het expres zouden doen dan lopen ze zelf alleen maar omzet mis en dat is zeker niet de bedoeling.

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 12:23

Ondertussen weten ze toch wel dat ze bij alle acties altijd tekort hebben.
Zorg dan dat je het dubbele maakt ze raken het toch wel kwijt
Iedereen weet naast de mini's dat mensen ook die wagentjes willen en een kassa dat is juist het leukst voor die kinderen!
ik doe al niet meer mee met die acties
ik woon alleen dus heb nooit heel veel boodschappen ik red het nooit
netzoals sparen voor een boodschappen pakket kom altijd net een paar zegels tekort haha
zeg nu altijd nee tegen acties.

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 12:24

Ramooontje schreef:
Jullie hebben het duidelijk niet goed begrepen want de mini's zijn nog lang niet op net als de winkeltjes alleen de kassa's en de winkelwagentjes. En dat komt omdat ze nooit hadden gedacht dat het zo snel zou lopen. Maar wat ik heb begrepen komt er binnenkort een 'excuus-brief'

Echt :wow: 8)7

Dat mensen zoveel stennis durven te schoppen om spul dat je ergens gratis bij krijgt. Hollandsche dankbaarheid... pfff.
Over een half jaar vraagt iedereen zich af wat je met die meuk moet, en volgend jaar koninginnedag ligt alles in zakjes op de vrijmarkt of in een grabbelton.

Marijkjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 12:25

Bij ons in het dorp hebben ze die dingen gister gewoon nog bij de Ah :') Wel absurd dat er zo'n run op is.