Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Heino schreef:Ach, als we nu geen verkiezingen krijgen, krijgen we ze wel wanneer Nederland doorkrijgt dat sommige bezuinigingsposten écht niet kunnen, bvb bezuinigen op de GGZ. Je kunt op je vingers natellen dat dat de kans op meer Tristan-drama's echt met factor 10 vergroot.
Heino schreef:Ach, als we nu geen verkiezingen krijgen, krijgen we ze wel wanneer Nederland doorkrijgt dat sommige bezuinigingsposten écht niet kunnen, bvb bezuinigen op de GGZ. Je kunt op je vingers natellen dat dat de kans op meer Tristan-drama's echt met factor 10 vergroot.
sarabande schreef:Ik moest wel lachen om een collumn in de VK
Hero heeft na 6 jaar eens gegoogeld op PVV en zag op de website dat ze groepen in de samenleving wegzetten, dat kan niet dacht hij geschrokken.De man die hoofddoekjes in het openbaar wilde verbieden en genoot van het neerslaan van krakers als politieman maar wel wegreed bij een alcoholcontrole, heeft opeens het licht gezien
Het lijkt me meer voor de hand liggend dat hij de bui voelde aankomen en wist dat zijn hang naar publiciteit hem bij de volgende verkiezingen geen kamerzetel meer zou opleveren
Ben benieuwd wat er in de provinciale raad in Noord Holland gaat gebeuren
Edit, nog iets dat door de bijzondere status van de PVV nu een nadeel is. Er zijn geen leden, dus hij kan niet geroyeerd worden als lid en derhalve rustig voor de PVV in de provinciale staten blijven zitten.
sarabande schreef:Electra63 schreef:Dat zal alleen maar erger worden door het handjeklap wat deze minderheidsregering moet doen, om een meerderheid te kunnen behalen. De liberale VVD die moet gaan shoppen bij de SGP, zie je het voor je?
Dagelijks
Electra63 schreef:Volstrekt offtopic, maar Irene96, jij vindt GGZ geen goede hulpverlener, kan je dan even aangeven, wat we met die duizenden patiënten moeten doen, die nu worden behandeld door een GGZ-instelling? Op straat zetten?
Irene96 schreef:Electra63 schreef:Volstrekt offtopic, maar Irene96, jij vindt GGZ geen goede hulpverlener, kan je dan even aangeven, wat we met die duizenden patiënten moeten doen, die nu worden behandeld door een GGZ-instelling? Op straat zetten?
Ik vind het prima wat ze doen en zolang het voor een ander goed is moeten ze dat vooral volhouden, maar ik weet uit eigen ervaring dat ze zo snel mogelijk een diagnose stellen zodat ze kunnen gaan 'behandelen' die 9 van de 10 keer niet klopt en diegene er dus weinig mee opschiet.. Dit is enkel persoonlijk, neemt niet weg dat er vast veel mensen zullen zijn die er wel mee geholpen worden