Wás het wel Bin Laden?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Huertecilla

Wás het wel Bin Laden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-12 19:30

Het rapport van de Pakistaanse onderzoek naar de geheime, geweldadige amerikaanse overval op een huis in Abbottabad is afgerond en zal binnenkort gepresenteerd worden.

Zoals altijd is er al het een en ander uitgelekt.

Zoals:

´It said that there were about a dozen accomplices of bin Laden in his compound when US commandos raided it. But only one bullet was fired. And there were no marks of bullets in the walls of the house.´

Het (de amerkaanse versie) zei dat er zo´n dozijn medeplichtigen van Bin Laden op zijn complex waren toen de US commandos het overvielen. Slechts één kogel was afgevuurd echter. En er waren geen sporen van kogels in de muren van het huis.

De vraag rijst waarom een dozijn bewakers niet heeft teruggeschoten én waarom er slechts één kogelhuls is gevonden.

http://feeds.bignewsnetwork.com/?sid=204178448

_Reneee

Re: Wás het wel Bin Laden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-12 22:21

Ik geloof het best. Ik vind het zo raar dat ze hem in zee hebben gegooid en we nooit echt "bewijs" hebben gekregen...

Kan goed een propagandastunt zijn van Obama om kiezers te winnen :j

J508

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-12 22:30

Eddy_Rocks schreef:
Ik geloof het best. Ik vind het zo raar dat ze hem in zee hebben gegooid en we nooit echt "bewijs" hebben gekregen...

Kan goed een propagandastunt zijn van Obama om kiezers te winnen :j

Maar wat zou het 'team' van Bin Laden eraan hebben om dan zich stil te houden? Zouden ze juist dan niet met bewijs komen dat hij nog leeft? Wat zou er nou beter zijn om te laten zien dat Amerika faalt dan het bewijs dat hij nog in leven is? *moet eerlijk zeggen dat ik het niet gevolgd heb, dus als er inderdaad substantieel bewijs van hun kant is geleverd dan hou ik mijn mond weer*

xHaithi

Re: Wás het wel Bin Laden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-12 23:26

Een kant van het verhaal dat ik geloof:
Osama is naar alle waarschijnlijkheid gestorven aan een nierziekte oid. Hij is dus al lang dood, maar niet door Amerikaanse soldaten _O-
En ja, in dat geval komen ze er nu mee naar buiten omdat Obama het als propagandastunt wil gebruiken :)

Zelfs al klopt het verhaal over de ziekte niet 100% geloof ik alsnog voor geen ruk dat Osama in Pakistan zat. De Amerikanen kennende hadden ze er anders VEEEEEL meer ophef over gemaakt, maar hem dumpen in de zee? Komop zeg! _O- Lang en breed zou het worden uitgesmeerd op de televisie maanden en maanden aan een stuk, zeker als hij de zogezegde dader was van 9/11 (conspiracy theory nummer 2 waarin ik ook geloof). Niet op zo'n wacko manier 'hem in de zee dumpen'. Echt een belachelijk verhaal..

Daarbij, die Sadam Hussein vinden ze in een put onder de grond, en naar Osama moeten ze zó achterlijk lang zoeken? En ook heel toevallig op dit moment vinden ze hem dan... Onzin :)

Lidewijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-12 00:39