Het is intussen wereldnieuws op de bodem van de Baltische zee is een vreemd object gespot wat lijkt op een ufo. Het heeft een kielzog van ongeveer 400 meter. Ook zou er een tweede object gevonden zijn. UFO of niet? Wat denken jullie?
Alles wat vliegt (of ooit gevlogen heeft) waarvan niet bekend is wat het is, is een UFO
Anoniem
Geplaatst: 02-02-12 23:44
Sowieso is het nu dan een ULO ... wat het ligt ipv dat het vliegt Ach als het bestaat dan bestaat het en anders niet. Zou mij een zorg zijn of er ergens nog meer leven rondhuppelt/kruipt/vliegt ..
Donkerblauw
Geplaatst: 02-02-12 23:46
quartel schreef:
ik geloof er wel in........
Zij zijn de schuldigen....... Zij hebben mijn schoonmoeder ter aarde gebracht
Hahaha!
Nou, ben benieuwd wat het precies is. Net zoals die 'aliën' die ze vorig jaar bij een Russisch vrouwtje in de diepvries hadden gevonden.
Tieneke
Geplaatst: 02-02-12 23:46
USO: Unidentified Sunken Object?
liesjecryos
Geplaatst: 03-02-12 00:13
quartel schreef:
ik geloof er wel in........
Zij zijn de schuldigen....... Zij hebben mijn schoonmoeder ter aarde gebracht
OOOHH dus hun waren het!!! Dat verklaart veel bij mijn schoonmoeder
Is vast een afstandsbestuurbaar speeltje geweest van Richard Branson dat ie kwijt is geraakt
NatassJa
Geplaatst: 03-02-12 02:18
mltex schreef:
Is vast een afstandsbestuurbaar speeltje geweest van Richard Branson dat ie kwijt is geraakt
Hahaha ik zat er net aan te denken!
Anoniem
Geplaatst: 03-02-12 02:19
'it's some kind of plug to the inner world,' like it should be hell down there or something.
_l_amanda_l_
Geplaatst: 03-02-12 02:26
Brainless schreef:
Atlantis!
je bent me voor Heb er net een boek over gekocht, dus ben helemaal in onderwaterwereldstemming
Poort v.d. hel, grinnik, lastige deur met al dat vocht (en vuur )
Suzanne F.
Geplaatst: 03-02-12 11:27
Atlantis zou heel ergens anders liggen, niet in de Baltische zee. Heb er een scriptie over geschreven.
Maar dit is wel een hele leuke vondst. Ik hoop dat het verder onderzocht wordt. Ben toch wel benieuwd. Waarom zouden wij de enigen zijn in een enorm universum toch?