Vandaag geprobeerd het nummer te bereiken. Lijkt niet (meer) te bestaan. Tuududuut...tuududuut (je kent het toontje wel). Is dit nummer inmiddels alweer opgeheven?
Als het een "afgesloten nummer" toon blijft, is er ms iets mis met de telefooncentrale? Dan gewoon de plaatselijke politie bellen 9000-8844 en vragen naar de dierenpolitie.
Het is niet bijzonder urgent, maar ik was benieuwd of dit nummer iets gaat doen aan het opsporen van die kerel die eergisteren z'n hond voor de metro Rotterdam Beursplein schopte. De machinist kon nog net op tijd remmen, maar de dader - met hond - ontkwam, en iets zegt me dat hij waaschijnlijk wel zal doorgaan met het mishandelen van z'n hond. Er zijn beelden van, dus misschien aandacht in 'opsporing verzocht'? Hoewel het mishandelen van dieren vermoedelijk niet urgent/belangrijk genoeg zal zijn...
Bravura
Geplaatst: 30-12-11 19:26
Waarom zou dierenmishandeling niet de aandacht hebben? Het is moeilijk te bewijzen maar dierenmishandeling heeft wel degelijk de aandacht, zie deze link: http://www.taskforce-hg-dm.nl/uploads/d ... t%20v8.pdf Juist daarom heeft het wel degelijk de aandacht.
Als mensen dit soort dingen niet melden, zal er nooit iets mee gedaan worden. Wat urgent is of niet, daar moeten wij ons hoofd niet over breken, gewoon melding maken. Camerabeelden worden maar een bepaalde tijd bewaard....dus zsm melding maken, anders hebben ze niets.
Het heeft zelfs in de krant (AD) gestaan, dus het lijkt me sterk dat dit onbekend is. Ik heb overigens PB 51 gebeld waarom het nummer niet in gebruik is... 'geen idee, mevrouw'
Bravura
Geplaatst: 30-12-11 21:23
Dan ben je dus getuige, en daar hebben ze wat aan! En wat dat nr betreft; die bestaat nog steeds hoor. Zoals ik al zei, soms kan er wel eens een telecommunicatiestoring zijn. Dat gaat buiten 144 om....