Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Wij hebben met de jaarwisseling allemaal machtig veel lol met een stuk carbid. Allemaal, dieren inclusief. De hond vind het geweldig om de deksel te halen, de paarden kijken met belangstelling toe vanuit het naastgelegen weiland. De eerste klap geeft wat commotie maar daarna staan ze gewoon toe te kijken. kohtje schreef:Half uurtje?hier is het al een maand elke avond raak. En ik heb het over illegaal vuurwerk dat klinkt als bommen.

kohtje schreef:eenitraM gelukkig snap jij alles al in dit leven! Volgens mij ben jij heel slim.
Anne_GTI schreef:Wij hebben met de jaarwisseling allemaal machtig veel lol met een stuk carbid. Allemaal, dieren inclusief. De hond vind het geweldig om de deksel te halen, de paarden kijken met belangstelling toe vanuit het naastgelegen weiland. De eerste klap geeft wat commotie maar daarna staan ze gewoon toe te kijken.
De paarden ook! Eerst schrikken ze en bateren ze de kleine wei door, en daarna gaan ze bij het hek staan kijken naar de vliegende dekkels en ballen
Ik woon in een enorm kinderrijke wijk *Vinex* en gelukkig valt het bij ons nog erg mee. Enkel de laatste dagen dat ik af en toe een knal(letje) hoor.
het zijn misschien alles bij elkaar 20 gezinnen die het voor de overige 14000 inwoners verpesten.En we hebben de pech dat die een paar straten verderop wonen en we een fiets/voetpad naast het huis hebben lopen van wijk naar wijk.