Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mayflower_ schreef:Ik hoop ook dat het gebouw/de hokken los van de woning staan!
Langcara schreef:Bewoners waren niet thuis maar de twee honden hadden de brand waarschijnlijk niet overleefd.
Verschrikkelijk!
Dit is nu mijn grote angst he. Dat er brand uit breekt en dat ik er niet ben om mijn dieren te redden. Mijn paarden komen volgend jaar in een stal waar ze zelf in en uit kunnen lopen. Dus dat is dan geen probleem meer. Maar dat gaat voor mij honden niet op als die in huis zijn.
rOcky_lofz schreef:Langcara schreef:Bewoners waren niet thuis maar de twee honden hadden de brand waarschijnlijk niet overleefd.
Verschrikkelijk!
Dit is nu mijn grote angst he. Dat er brand uit breekt en dat ik er niet ben om mijn dieren te redden. Mijn paarden komen volgend jaar in een stal waar ze zelf in en uit kunnen lopen. Dus dat is dan geen probleem meer. Maar dat gaat voor mij honden niet op als die in huis zijn.
Ja idd, dat heb ik dus ook ,
maarja, dan trappen ze er maar een ruit in.. Hoop ik.. ik weet wel, als hier brand uit breekt.. mijn hond geen kant op kan.. helaas..( het is een kamer, slaap+woon in 1, en douche+wc apart..)