Het is een Vlaamse site, maar je kunt het wel vanaf Nederland bekijken.
http://www.een.be/programmas/koppen/drag-kings
Wat vinden jullie hier nou van?
Vind Joke best wel op David Tennant lijken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
RusselNuwell schreef:Heb hem niet helemaal gezien, maar ik heb ooit de volgende uitspraak gehoord, ongeveer dan:
"Mannen zijn altijd lelijke vrouwen, vrouwen zijn altijd knappe mannen"
In haar geval is het zeker waar (': Het is zeker iemand waar ik even naar zou kijken op uiterlijk gebaseerd, al ben ik wel hetero.
Depende schreef:Ik kan mij ook niet zo goed verplaatsen in iemand die zich graag verkleed als iemand van het andere geslacht, maar problemen heb ik er absoluut niet mee.
Op de een of andere manier denk ik dat er minder vrouwen zijn die zich echt helemaal als man verkleden dan andersom. Omdat mannelijke kleding (spijkerbroeken, pakken etc) voor vrouwen vele malen normaler worden gezien als een man die een jurk aantrekt.RusselNuwell schreef:Heb hem niet helemaal gezien, maar ik heb ooit de volgende uitspraak gehoord, ongeveer dan:
"Mannen zijn altijd lelijke vrouwen, vrouwen zijn altijd knappe mannen"
In haar geval is het zeker waar (': Het is zeker iemand waar ik even naar zou kijken op uiterlijk gebaseerd, al ben ik wel hetero.
Niet alle mannen heb je Domien Verschuuren van 3FM wel eens als vrouw gezien
RusselNuwell schreef:Schoot me trouwens ook net te binnen
Een iets bekendere 'drag king', aka lady gaga (al zou ze met haar normale look ook wel voor dragqueen kunnen doorgaan)