Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
slokkie schreef:Als je zo'n last hebt van het opleidingsniveau van je buren vraag je toch of je een paar keer met het hondje mag lopen?
Er is geen hond bij ons in de straat die niet gaat zitten als ik de straat in kom banjeren.![]()
Wat ik er mee bedoel, investeren in een relatie levert meer op dan afkatten.
Miracle_ schreef:slokkie schreef:Als je zo'n last hebt van het opleidingsniveau van je buren vraag je toch of je een paar keer met het hondje mag lopen?
Er is geen hond bij ons in de straat die niet gaat zitten als ik de straat in kom banjeren.![]()
Wat ik er mee bedoel, investeren in een relatie levert meer op dan afkatten.
TS zegt toch dat ze ziek thuis zit? Dan lijkt het me niet echt de bedoeling dat ze met die hond gaat wandelen. Bovendien nemen haar buren een hond, niet zij. Dus wiens verantwoordelijkheid is het dan? Dat zou mooi zijn.. Ik wil een hond, maar ik heb geen tijd om hem uit te laten, ach, dat moeten de buren dan maar doen..Vreemde redenatie.
@TS: Ik vind het ook maar een achterlijke opmerking. Ik zou lekker een klacht indienen
Kanelly schreef:Moest je daar nou echt de politie voor bellen?
Had je toch ook zelf met de buren uit kunnen komen of in het ergste geval even tijdens kantooruren, contact opnemen met de wijkagent.
Kan me eigenlijk best wel voorstellen dat de dienstdoende agent er een beetje klaar mee was.