Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Als een kind zoveel afvalt dat dit mogelijk is dan moet er toch iemand ingrijpen? Je zou idd een gevalletje Munchausen by Proxy denken...
Nee hoor, tenminste, niet waar ik lag. Ik liep elke 3 uur de afdeling op, zwaaide naar het kantoor waar ze dossiers aan het bijwerken waren als ze daar zaten, deed alles zelf, vulde na afloop haar lijsten in, zwaaide nog een keer en ging weer weg. Soms kwam er iemand langs lopen met de vraag of alles goed gaat, maar ook heel vaak zag ik niemand.Mindfields schreef:Je weet de financiele situatie niet? Kom op zeg. Als je geen babyvoeding kunt betalen geef je toch borstvoeding, kost niks en is heel gezond. Als je een baby niet kunt betalen, doe dan een condoom om. Absurd dat mensen dit soort dingen proberen te vergoelijken.
Mindfields schreef:Je weet de financiele situatie niet? Kom op zeg. Als je geen babyvoeding kunt betalen geef je toch borstvoeding, kost niks en is heel gezond. Als je een baby niet kunt betalen, doe dan een condoom om. Absurd dat mensen dit soort dingen proberen te vergoelijken.

odetteke schreef:Ik kan me goed voorstellen dat een vermoeide moeder het verkeerd onthoudt en plaats van 6 schepjes per 40 ml, 4 schepjes per 60 ml geeft.