Pestende klasgenoot duwt 13 jarig meisje voor vrachtwagen..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mariska_28

Pestende klasgenoot duwt 13 jarig meisje voor vrachtwagen..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-11 23:42

Citaat:
Een pestende klasgenoot heeft een 13-jarig meisje in Duitsland onder een rijdende vrachtwagen geduwd. Het meisje werd meegesleurd en was enkele minuten later dood.

Een 14-jarige klasgenoot heeft bekend dat hij het meisje Lisa voor de truck had geduwd. Dat meldde de politie van de stad Würzburg bij Frankfurt donderdag.

Het voorval gebeurde maandag al. De verdachte had zijn daad aanvankelijk ontkend. Het meisje werd al langer geslagen en gepest in de klas.
http://www.nu.nl
Arm meisje, arme ouders..
En dan de dader... Moet je zo`n kind nou nog straffen, of heeft diegene al genoeg straf gehad en de gevolgen van de daad gewoon niet overzien?

Ben zelf ook flink gepest op school vroeger, dus kan me nu zo kwaad maken over zo`n bericht.. Maarja, aan de andere kant, de dader is ook maar 14.. Wat moet die in een cel? En had de school hier niet al eerder in moeten grijpen? Wat vinden jullie?
Laatst bijgewerkt door Prrrr op 09-12-11 01:25, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tikfout in titel verbeterd.

nine1987

Re: pestende klasgenoot duwd 13 jarig meisje voor vrachtwagen..

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 23:43

Whatever, maar met 14 kun je echt al nadenken over leven en dood en ook kun je dan relativeren.. Helaas..
K*tkinders tegenwoordig.. Kan me hier ZO boos over maken..

Ingeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 23:45

gadverdamme :( wat vreselijk.... arme ouders.... en wat moet dat meisje veel verdriet gehad hebben al die jaren... ik kan me daar zo boos over maken he, sowieso over pesten. Vind dat zo iets ergs! Maar dit..... dit kind is gewoon ziek! Ik vind wel dat hij de cel in moet, ook al is hij minderjarig. Kan me niks schelen. Het blijft even erg!

Punz

Oh...weet gewoon niet wat ik moet zeggen..Wat een áfschuwelijk bericht. Árm kind.

CharlotteMae

Wow, dit is zo heftig. Ik vind inderdaad ook, 14 is al een behoorlijke leeftijd en dan kan je echt wel over dingen nadenken.
Iemand van zes kan in me nog voorstellen die niet nadenkt over de consequenties...

Heel veel sterke voor de nabestaanden! Y;(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 23:46

Inderdaad, hij weet dondersgoed wat hij heeft gedaan angezien hij het eerst nog heeft ontkend.. Ontkennen doe je niet omdat je niet weet wat je hebt gedaan..

Denk dat dat meisje de laatste tellen heel bang is geweest :(

Mies

Wow, vreselijk... afschuwelijk. Echt ziek dit. Vind dat dat kind zeker gestraft moet worden.

mrjlnx

Een kind van 14 kan zich echt wel bedenken wat er gebeurd als je iemand voor een vrachtwagen duwt. Wat een vreselijk drama zeg.

Casca

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 23:48

Wat vreselijk voor alle betrokkenen, ook voor de chauffeur die nu een meiske heeft doodgereden waar hij niks aan kon doen...

Het blijft triest dat dit soort dingen gebeuren, voorlichtingen e.d. over pesten werken niet, maar wat wel?

xTammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 23:49

Las het op twitter. Dit kan gewoon echt niet! Die 14 jarige moet zeker gestraft worden, dit mag hij nooit meer vergeten!

mika11

Vreselijk, het was waarschijnlijk niet de bedoeling van de jongen dat het zo zou aflopen.
Maar hij wel het risico genomen, van mij mag hij een flinke straf krijgen.

Dat meisje is haar leven kwijt door zo'n onzinnige actie, en ouders hun dochter.

Anoniem

Als je het mij vraagt moet deze jongen wel degelijk gestraft danwel behandeld worden. Als je op je veertiende niet het besef hebt hoe gevaarlijk het is om iemand voor een vrachtwagen te duwen, danwel wel dat besef hebt maar het naast je neer legt en het desondanks doet, voorspelt dat als je het mij vraagt niet veel goeds voor de toekomst van zo'n jongen. Dus nee, zeker niet laten lopen onder het mom "die jongen heeft z'n lesje wel geleerd".

Nikj

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 23:50

Ts, de dader is nog maar 14????? Sorry hoor maar zo bewijst het maar weer, er lopen meer gekken los dan vast zitten... Ook al is hij 14, iemand die zulke dingen doet moet ook gestraft worden. Ik kan daar echt niet over uit, ik zou me kapot schamen met zo'n kind.
Arme, arme nabestaanden van het meisje...

Oreo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 23:51

Wat verschrikkelijk. Veertien of niet, zo iemand moet gewoon boeten en liefst behandeld worden erbij want iemand die zoiets doet spoort gewoon niet. Wat vreselijk voor die ouders en wat moet dat meisje een rottijd hebben gehad als dat pesten op deze manier eindigt. God wat moet zo'n meiske geleden hebben. Echt heel heel heel erg dit......

Ojajoh

ik zeg ziek.......................heel ziek.....

de wereld wordt steeds gekker (en zieker)

loulou

jeetje, heftig zeg. ik ga mee met de reactie van nouks.

[quote="Nouks"]Als je het mij vraagt moet deze jongen wel degelijk gestraft danwel behandeld worden. Als je op je veertiende niet het besef hebt hoe gevaarlijk het is om iemand voor een vrachtwagen te duwen, danwel wel dat besef hebt maar het naast je neer legt en het desondanks doet, voorspelt dat als je het mij vraagt niet veel goeds voor de toekomst van zo'n jongen. Dus nee, zeker niet laten lopen onder het mom "die jongen heeft z'n lesje wel geleerd".[/quote
Laatst bijgewerkt door loulou op 08-12-11 23:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Donkerblauw

Diep triest dat dit is gebeurd..
Hopelijk wordt diegene die dit heeft gedaan flink gestraft. Dit dóe je toch niet?!

Arme ouders van het meisje. :(:)

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 23:55

Geslagen, hoeveel mensen zullen dit wel geweten hebben en niks gedaan hebben...
Arm meisje... sneu dat het zo ver gekomen is...

xxrossiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 23:56

Oh wat erg, in wat voor wereld leven we nou? Dat we omdat iemand er anders uit ziet of stottert hem of haar maar gewoon gaan slaan of erger voor een vrachtwagen duwen? Geen woorden voor.

Ik denk wel dat hij het nooit vergeet, vooral op die leeftijd. Denk dat het beeld zich altijd blijft afspelen in zijn hoofd.
Maar ja wat is nou een goede straf voor zo'n joch? Opsluiten in een cel of inrichting,
En hoelang, voor een lange tijd? denk dat er dan later minder van terecht komt dan als je hem maar voor kortere tijd opsluit.

prii_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 23:57

VRESELIJK! Ik ben zelf ook jaren gepest geweest en dat was een hel!
Die jongen moeten ze gewopn opsluiten, net zo makkelijk!
Ik heb een broertje van 14 en die weet echt wel wat de gevolgen zijn als je iemand voor een vrachtwagen gooit.

Bah, word er gewoon raar van..

Happinez

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 23:59

Nouks schreef:
Als je het mij vraagt moet deze jongen wel degelijk gestraft danwel behandeld worden. Als je op je veertiende niet het besef hebt hoe gevaarlijk het is om iemand voor een vrachtwagen te duwen, danwel wel dat besef hebt maar het naast je neer legt en het desondanks doet, voorspelt dat als je het mij vraagt niet veel goeds voor de toekomst van zo'n jongen. Dus nee, zeker niet laten lopen onder het mom "die jongen heeft z'n lesje wel geleerd".

Mijn gedachten !
en dan nog .. al zou het enkel al zijn voor de nabestaanden van het meisje.
Daarvoor zal het helemaal bitter zijn als hij er zo mee weg zou komen.

Bah vreselijk !

Jolandaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 00:00

Niet alleen de ouders, maar oom de bestuurder van de vrachtauto sterkte gewenst.

Misschien ben ik wel middeleeuws, maar die jongen ook voor een vrachtwagen zetten. Eens zien of hij dan beseft wat ie gedaan heeft. Maar ach, voor het meisje was het te laat dus waarom voor hem niet?

Bah iemand vermoorden heeft imo geen recht meer op een (fatsoenlijk) leven

nine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 00:01

En dan hebben we het nog niet eens over het trauma dat dat jochie de vrachtwagenchauffeur heeft bezorgd.. Die man zal zijn beroep niet meer kunnen uitoefenen en het beeld van het stervende meisje voor zijn hele leven met zich meedragen..

muts_marijke

Re: Pestende klasgenoot duwd 13 jarig meisje voor vrachtwagen..

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 00:03

Wat verschrikkelijk. Dan spoor je toch niet?! Maar wat moet je met zo'n jongen? Ik zou zijn voor de harde weg maar tegenwoordig kan alles maar. Wordt ontoerekeningsvatbaar genoemd en loopt volgend jaar weer buiten.

RSDICBS

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 00:04

Ohh bah wat naar!! Ben zelf ook gepest en dat is vreselijk!
Met 14 jaar weet je echt al wel hoe en wat er gebeurt als je iemand voor een vrachtwagen duwt! Naar jong!

Die moet zeker gestraft worden!!