Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

En vorige week had je dan ook nog een conducteur die vond dat je niet in de eerste klasse mocht gaan zitten zonder het te vragen, dus die bleef tot het eindstation kijken of de mensen in het eerste klasse wel netjes stonden
russel schreef:Heb 10 jaar geleden regelmatig den bosch amsterdam moeten doen, toen was het al verschrikkelijk op sommige tijden....
Dan had je een lang treinstel en stond je ellenlang te wachten omdat het perron te kort was of dan was er geen plaats en stond je tegen de deur geplakt....en dan drukken en duwen om toch weer mee te mogen als er mensen moesten uitstappen......
Ik betaalde toen al een godsvermogen voor mijn jaarabonnement, dat zal nu wel helemaal niet anders zijn.
maar die drukte en sowieso het hele reilen en zeilen van de NS is om te huilen..
als alleen het gangpad opgevuld zou worden hadden de 1e klassers alsnog de lege stoel naast hun die zou zorgen voor de 'extra ruimte'
)
) is dat ik nu al zeker 5 maanden NOOIT gecontroleerd ben op kaartje,.. geeft me toch te denken om maar geen kaartje te halen.. (stel nou dat ik deze 5 maanden niet had betaald.... dan is 1 toevallige boete er sowieso al uit qua kosten en heb ik dat er echt wel voor over)
HorseyDude schreef:Net zoals in duitsland: ELKE ZITPLAATS VAN TE VOREN RESERVEREN! Moet je kijken hoe snel het probleem dán is opgelost!
En dan is de bus nog niet eens meegerekend. Nee voor dat geld kun je beter met de auto gaan.