Paardenverzekering adviseert zorgverzekering voor eigenaar?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cassidy

Paardenverzekering adviseert zorgverzekering voor eigenaar?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-11 13:45

Een van mijn paarden is verzekerd bij Equine Risk, en ik kreeg gisteren een brief van deze firma. Vreemd, acceptgiro was net betaald, wat zouden ze te melden hebben?

Ik open de brief, vind daar een brief van Equine Risk en een dikke folder van de Avero Achmea Zorgverzekering voor mensen. In de brief staat dat de Equine Risk paardenverzekering mij adviseert om als zorgverzekering voor mezelf de Avero Achmea te kiezen (en toevallig loop ik nog bij hen, collectief verzekerd via mijn oude werkgever)

Moet toch niet gekker worden: dat een paardenverzekering zich ermee gaat bemoeien wat voor zorgverzekering de eigenaren gaan kiezen? Wordt de bijdrage van mijn paardenverzekering gebruikt voor marketingdoeleinden van een zorgverzekeraar? Hoe halen ze het in hun hoofd?
Ik was niet van plan geweest om over te stappen, maar als ze zo agressief gaan doen dan heb ik de neiging om dat nu juist wel te doen!

Meer mensen die deze brief gehad hebben?

Splash_

Re: Paardenverzekering adviseert zorgverzekering voor eigenaar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 13:48

Ik heb hem ook gehad, heb er niet zoveel moeite mee.... maar hij ligt inmiddels wel in de vuilnisbak :D

Syberdepiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 13:49

Nee maar wel bij het blad van de ANWB en Paard&Sport zaten folders dat je ook via ANWB/KNHS zorgverzekering kon nemen. Even uit zitten rekenen want ik was wel geintresseerd of het me iets in de premie zou schelen, maar ben nog steeds goedkoper uit bij m'n huidige verzekeraar wat ook collectief via m'n werk gaat. Laat het dus maar zo.

gummie

Re: Paardenverzekering adviseert zorgverzekering voor eigenaar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 13:52

heb ik ook gehad!!! Belachelijk.... En dan te bedenken dat Equine Risk mij mbt tot mijn verzekerde paard meer dan een oor heeft aangenaaid. Ik zit niet te wachten op dit soort brieven via via.

randalinpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 14:55

Geeft alleen maar aan hoezeer verschillende bedrijven van één grote maatschappij zijn...

Ik vind al die bedrijfjes en organisaties die je proberen via hen korting aan te bieden ook een teken aan de wand...

Bij mij was het de Wehkamp die me de blijde boodschap verkondigde dat ze - halleluja!- voor mij een goedfkopere zorgverzekering hadden geregeld.