Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lusitana schreef:Precies, uiteindelijk beslissen de nabestaanden altijd. Wel houden die over het algemeen rekening met de wensen van de donor.
Hier in Portugal ben je automatisch donor. Net als in België, Oostenrijk, Luxemburg, Spanje, Frankrijk, Slovenië, Zweden, Italië en Finland. Er zijn geen enorme tekorten, ze zijn een redelijk vooraanstaand land op transpantatie gebied.
Ik ben erg voor het systeem automatisch donor.
Benfan schreef:Ik ben er zo ontzettend voor om mensen automatisch donor te laten zijn. Als men het echt niet wil dan moeten ze dat maar aangeven. Jammer dat een land dat zichzelf zo modern vind zo achterloopt als het gaat om het werven van donoren. Maar goed, daar hebben we een andere regering voor nodig. En helaas zijn Nederlanders doorgaans te achterlijk een goeie te stemmen.
Lusitana schreef:Precies, uiteindelijk beslissen de nabestaanden altijd. Wel houden die over het algemeen rekening met de wensen van de donor.
Hier in Portugal ben je automatisch donor. Net als in België, Oostenrijk, Luxemburg, Spanje, Frankrijk, Slovenië, Zweden, Italië en Finland. Er zijn geen enorme tekorten, ze zijn een redelijk vooraanstaand land op transpantatie gebied.
Ik ben erg voor het systeem automatisch donor.