Mijn grootste NACHTMERRIE DONNER als *onderkoning*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ulissa

Mijn grootste NACHTMERRIE DONNER als *onderkoning*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-11 21:19

Anoniem

Re: Mijn grootste NACHTMERRIE DONNER als *onderkoning*

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 23:07

Nou respect voor iedereen die die filmpjes helemaal uitkijkt... De man weet niet bepaald te boeien zeg.

Heb ze dan ook niet helemaal uitgekeken en wil er ook geen mening over geven, wel lijkt me gezien de onderwerpen die er op die website besproken worden de website nogal euhh... "complottheorie-ig".

Ulissa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-11 23:21

Ik geef toe de man is niet een media-man.
Maar een Professor maakt nou eenmaal soms een wat verstrooide indruk.
Maar als het is wat hij zegt dan maak ik me ernstig zorgen.

randalinpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 10:57

Samenvatting graag want ik snap na 5 min kijken nog steeds niet waar het nou over gaat. :D Nederland moet bevrijd worden, de man heeft politiek asiel aangevraagd in Belgie?

Onder de filmpjes staat een tag 'wolmanzouten' dus ik denk dat dat het is? Maar wat is nu het punt dat deze man wil maken?

Anoeska

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 15:54

Doe eens een samenvatting.

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 15:56

Samenvatting?

Amalarab

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 15:57

Ik heb het niet bekeken, maar ik neem aan dat het gaat over het persen/dumpen van gifstoffen in hout en dan duur verkopen aan ons: geimpregneerd hout. Niemand die het snapt als je de kinderopvang vraagt of je kind aub niet van/aan die tuintafel mag eten.

Lisann__

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 16:01

Ik ben gestopt met kijken bij: "hier heb ik een kratje............................................. met een 4 tal ordners............................." Duurde me al veel te lang. Ik wacht ook braaf op een samenvatting.

Ulissa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-11 19:26

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 21:22

Ik heb de filmpjes ook niet bekeken, maar boven die filmpjes staat een link naar zijn site: http://www.hetechtenieuws.org/

Er zijn heel veel valide redenen te bedenken waar Donner beter geen onderkoning kan worden, maar de redenen die deze man aanvoert horen daar echt niet bij. Jezelf een klokkenluider noemen wil niet zeggen dat je er eentje bent en dit is gewoon een doorprocederende complotdenker.

diddletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 21:35

had me echt voorgenomen het hele filmpje uit te kijken maar krijg het echt niet voor elkaar. komt op mij over als complotdenker

Anoeska

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-11 10:00

Sorry, maar ik zie alleen het ene vage filmpje na de andere onbetrouwbare website. Lijkt me een verhaal voor mensen 'waarbij de lichtjes niet allemaal aan zijn op zolder' ;)

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-11 10:06

Ach professoren, was er laatst ook niet een of andere hoogleraar/academicus die allerlei onderzoeken had gedaan om te promoveren of zo. Later bleek alles verzonnen.

randalinpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-11 10:33

Complot of niet, maar dat het niet zo handig is om zware metalen te persen in hout waar kinderen met de handjes aan zitten lijkt me toch wel verdedigbaar. Arseen schijnt inmiddels verboden te zijn maar chroom en koper niet, begrijp ik?

Tuinhout bevat zoveel giffen dat het feitelijk chemisch afval is lees ik ergens, omdat de waarden van bovengenoemde metalen zwaar overschreden worden. Kan je lacherig over doen, maar het zegt toch wel wat.

En de branche die er belang bij heeft procedeert tegen een besluit van de Raad van State lees ik.

Volgens mij gaat dit hele verhaal ook wel wat verder dan meneer van Rooy. ;)

Ulissa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-11 15:20

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-11 15:58

@Ulissa uit dit filmpje begrijp ik dat dit al járen speelt en dus niet per se verbonden is aan het functioneren van Donner als huidige minister van Binnenlandse Zaken.

Ik zie inmiddels (na je vorige link en bovenstaand filmpje) waar het over gaat en het zou me niet verbazen als dit inderdaad nog steeds speelt, maar je overdrijft mijns inziens wel door Donner je grootste nachtmerrie te noemen. Er zijn echt wel ergere dingen gaande in het land en in de wereld.

Ulissa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-11 16:07

Anders leest niemand het toch _/-\o_

Donner heeft het deze affaire in de doofpot gestopt.
En een aanvulling in de wet gemaakt dat over dit artikel niet geprocedeerd mag worden.
Ja das makkelijk.

Als Donner zoiets 1x doet waarom zou hij dit dan niet een 2e x doen.?
Hoeveel doofpotten heeft Donner ?
Laatst bijgewerkt door Ulissa op 18-11-11 16:10, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-11 16:07

Sorry? :?

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-11 20:05

Misschien moet je niet alleen op de filmpjes afgaan, maar op de documenten die je in mijn link na kan lezen. Dan kom je erachter dat deze mijnheer regelmatig een nogal bijzondere draai aan de feiten geeft. Ik heb de doofpot daar in ieder geval niet kunnen ontdekken.