Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kensha schreef:Tsja ik ben 1 van de weinige die echt geluk heb gehad dat die in 1 keer is geslaagd voor het afrijden.
Maar frustatie is wel eens te begrijpen.
Ook hoor ik bijvoorbeeld verhalen van andere waarop ze zijn gezakt en soms zijn het dan de raarste opmerkingen van de examinator zelf.
Maja inderdaad niet zonder rijbewijs gaan autorijden!
Alhoewel ik soms loop te denken hoe sommige mensen uberhaupt hun rijbewijs hebben gehaalt als je ze al op de weg ziet voorbij rijden bijv op wegen waar je 70 mag en dat ze toch met gemak 90 tot zelf 100 km/u rijden.
Meer agenten op de weg zetten en flitspalen mobieler maken!
Joolien schreef:Ik ben ook in 1 keer geslaagd maar dat heeft een reden. Als je niet slaagt, ben je gewoon niet goed genoeg.
MarcoBorsato schreef:Onzin Joolien, er zijn zat zeikerds van examinatoren die flauw genoeg zijn om iemand te laten zakken. Net zoals dat er ook examinatoren zijn die soepkippen laten slagen..
lucifertje schreef:Ook ik weet wel topic je bedoelt.
Ik vind het schandalig als mensen zonder rijbewijs in de auto stappen, evenals onder in invloed in de auto stappen.
Ik vind het eigen schuld dikke bult als jij zoiets zo veroorzaakt. Dan moet je maar op de blaren zitten!
Een ongeluk zit in een klein hoekje, maar als jij nog geen rijbewijs hebt vind ik het ook niet meer dan normaal dat je niet rijd. Ik mag toch ook niet een vliegtuig besturen? Een trein rijden? Een touringcar besturen?
Blijf gewoon uit die auto totdat je je pasje hebt!
Joolien schreef:MarcoBorsato schreef:Onzin Joolien, er zijn zat zeikerds van examinatoren die flauw genoeg zijn om iemand te laten zakken. Net zoals dat er ook examinatoren zijn die soepkippen laten slagen..
Ok, misschien kort door de bocht, het is natuurlijk een momentopname, maar als je 5 keer zakt is er wel iets mis met je rij-inzicht...