Ik hoorde op de radio dat er vandaag 2 geldovervallen geweest zijn. Daarbij hoorde ik dat het signalement voorbij komen;
2 mannen: 1 blank, 1 getind In trainingspak
en verder heb ik het niet gehoord.
Nu wonen wij op een industrieterein en voor ons bedrijf liepen er 2 mannen (met het zelfde signalement) steeds op en neer. Ze sliepen heel sneaky zodat niemand ze in de gaten zou hebben (wij keken van boven ze zagen ons niet) overal achterlangs en weer terug (ze waren duidelijk op iets/iemand aan het wachten). Ze vertoonde heel zenuwachtig gedrag en toen de douane voorbij kwam met de zwaailichten wisten ze niet hoe snel weg moesten duiken. Nu hebben wij het vermoeden dat deze twee iets met die overvallen te maken hebben.
Weet iemand waar het signalement beschreven staat we kunnen het namelijk niet meer vinden en hebben het radiobericht niet helemaal meer kunnen horen. Wie weet kunnen we hiermee de politie helpen. We gaan zowiezo bellen maar het is wel fijn wat meer zekerheid te hebben.
Politie bellen! Ze hebben liever dat je 1x te veel belt dan 1x te weinig!
Deau
Geplaatst: 25-10-11 17:28
Volgens mij is er niet meer bekend van de personen die de overval hadden gepleegd. Volgende keer even proberen om een foto of video van de personen te maken!
Donkerblauw
Geplaatst: 25-10-11 17:29
Bedoel je de overval in Leiderdorp, of de overval in Ridderkerk? Als zij zich erg verdacht gedragen, zou ik gewoon bellen hoor! God mag weten wat die twee mannen daar uit lopen te vreten..
Ik kwam net aanfietsen toen ze weg rijden mijn vader/moeder/zusje/personeel hebben het wel gezien en ik zei al dat ze hadden moeten filmen/foto's hadden moeten maken maarja daar is het nu te laat voor. We hebben ondertussen gebelt met de politie en ze zouden terug bellen als ze nog iets wilde weten aangezien en wel een link gelegd kan worden.
Als je ziet dat mensen zich verdacht gedragen, moet je altijd de politie bellen. Ik heb dat een keer gedaan en toen bleek dat ze van plan waren om in de drogisterij naast ons wilden inbreken.
Taartje
Geplaatst: 26-10-11 20:12
Ik woon zelf in Leiderdorp, gister was het ook echt een gekkenhuis hier. (woon schuin tegenover waar het gebeurde)
Dit is in ieder geval de tweet die ik van de politie ontving, maar heel veel meer staat er ook niet is en is denk ook niet bekend :
#alertHM #Leiderdorp #Winkelhof 2353TR Overval geldwagen. 2 mannen, 1 blank 1 getint, gr. joggingpak en sp. broek. ri Engelendael. Bel 112