Koninginnedag 2012 in Rhenen en Veenendaal

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Koninginnedag 2012 in Rhenen en Veenendaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-11 13:29

Wist niet wat ik hoorde net op de radio, heb ook even de site van NOS gecheckt maar het is echt waar: volgend jaar komt de koningin hier in Veenendaal en in Rhenen koninginnedag vieren. Heb eigenlijk niks met het koningshuis maar gek genoeg vind ik dit toch wel erg leuk. Ik ga zeker aan de route staan volgend jaar!

Girassol

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 16:10

Ja, ik had echt niet verwacht dat ze hier en in Rhenen zou komen! Ik heb eigenlijk niet veel met het koningshuis, maar dit vind ik toch wel leuk om te zien :j Geen wonder dat het centrum van Veenendaal zo wordt opgeknapt, dat had vast niet alleen te maken met het plan om 'Beste Binnenstad 2013' te worden :P

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-11 22:20

Haha wel fijn dat we nu ZEKER weten dat het op tijd af komt allemaal ~~}> ben het onderhand goed zat dat het allemaal overhoop ligt.

Ben trouwens wel benieuwd of het oranje concours die dag ook doorgaat, wel gaaf om dan die dag te starten! Komt de koningin een kijkje bij je nemen :) .

Edit: zie trouwens dat je op Blauwendraad rijdt, daar heb ik ook ooit nog gereden!

dwaallicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 21:32

Veenendaal beste binnenstad :P dat mochten ze willen....

Maar leuk hoor. Mijn ouders wonen er nog steeds en die gaan vast wel even naar de koningin kijken :D

wij niet, we blijven lekker in Zeist :)

Naomi_Haffie

Re: Koninginnedag 2012 in Rhenen en Veenendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 21:35

Mischien dat ik ook wel ga kijken :D op wat voor dag valt het :) ?

Girassol

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 22:18

SusanH schreef:
Haha wel fijn dat we nu ZEKER weten dat het op tijd af komt allemaal ~~}> ben het onderhand goed zat dat het allemaal overhoop ligt.

Ben trouwens wel benieuwd of het oranje concours die dag ook doorgaat, wel gaaf om dan die dag te starten! Komt de koningin een kijkje bij je nemen :) .

Edit: zie trouwens dat je op Blauwendraad rijdt, daar heb ik ook ooit nog gereden!

Ja, klopt! Hoe lang is het geleden dat je er hebt gereden?

Naomi_Haffie schreef:
Mischien dat ik ook wel ga kijken :D op wat voor dag valt het :) ?

Koninginnedag valt die keer op een maandag.

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-11 16:43

Dat is zeker meer als 5 jaar geleden dat ik daar voor het laatst geweest ben. Toen heb ik mijn man ontmoet en nu doen we samen met 1 eigen paard.

Tsja, of Veenendaal beste binnenstad wordt weet ik niet maar het ziet er nu onaf al veel beter uit dan het was voor de reconstructie. En ze komen hier geen koninginnedag vieren als er geen mooie plaatjes te schieten zijn.