Ivm het EK 2012 worden de straten van de Oekraine alvast 'schoongemaakt'. Zwerfkatten en zwerfhonden worden aangeschoten, soms direct doodgeschoten, maar vervolgens, dood of levend, in een mobiele oven gegooid en al dan niet levend verbrandt.
Ik heb er geen woorden voor, maar heb wel de petitie getekend en ik hoop dat de bokkers ook willen tekenen. er moe iets gedaan worden!
Er stond een foto bij dit bericht op FB waar je heel erg misselijk van werd, die heb ik niet bijgevoegd hier ivm jeugdige kijkers. maar er moet iets gebeuren.
Illusion
Geplaatst: 24-09-11 01:08
echt verschrikkelijk. Ik heb getekend.
delerium
Geplaatst: 24-09-11 01:10
zo, hiermee is mn nachtmerrie voor de komende 3 maanden weer bevestigd, bedankt voor de niet subtiele omschrijving.
Teken het alsjeblieft in mijn naam, zelf kan ik ab-so-luut niet tegen het idee alleen al, laat staan dat ik een link durf te openen. En nee, ik hoef niet zonodig mijn ogen te sluiten voor het wereldleed, maar ik ben eenvoudigweg te zwak om ermee om te kunnen gaan. Dus mijn stem mag je neerzetten, graag zelfs. Maar in vredesnaam, laat de beschrijvingen weg
lovehaffie
Geplaatst: 24-09-11 01:11
Ook heb ik getekend... Belachelijk gewoon dit
Mindfields
Geplaatst door de TopicStarter: 24-09-11 01:11
Ik dacht dat er geen foto bij stond, maar nu zie ik wel een foto, dus dan beter niet gaan kijken delerium. Sorry dat je hier last van hebt, ik slaap er ook niet van van zulke berichten.
Laatst bijgewerkt door Mindfields op 24-09-11 01:13, in het totaal 1 keer bewerkt
orkaan
Geplaatst: 24-09-11 01:12
Walgelijk...zullen wij die mensen ook even levend verbranden...en dan alleen maar 2de en 3de graads he zodat ze wel blijven leven... uhm zum kotschen
Illusion
Geplaatst: 24-09-11 01:13
klopt, er staan geen schokkende foto's o.i.d. in de link iedereen kan 't dus gewoon tekenen zonder dat diegene de gruwelijke beelden te zien krijgt!
Nee klopt maar ik kan me zo voorstellen dat mensen daar niet vrolijk van worden....op FB stond overigens een andere foto.
Agossie
Geplaatst: 24-09-11 01:19
Ik kijk niet naar de foto's of filmpjes. Ik heb gewoon getekend! En de link ook op facebook gezet! Als meer dat doen, wordt het goed verspreid en zullen er meer tekenen!
Zijn ze helemaal gek stelletje idioten.... Waarom zo vreed?? Het is toch geen moeite om ze dan gelijk dood te maken inplaats van eerst even lijden in een oven... Dot soort mensen zelf erin gooien, bah!!!!
tssss. wat erg dit!! ik heb ook getekend! alleen wil ik hem nu via die site op FB plaatsen, maar lukt niet...geen idee wat ik verkeerd doe. Hij blijft maar denken...
Anoniem
Geplaatst: 24-09-11 09:41
Ik heb ook getekend en de link gedeeld op Facebook...kippenvel staat op mn hele lijf. Echt verschrikkelijk.