Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Chaos schreef:Kind zal wel getraumatiseerd zijn dan.
Mijn oma is geopereerd aan haar borsten en aan haar hart en om een of andere reden pakt de verdoving bij haar nooit helemaal. Zij kan van een aantal operaties precies vertellen wat ze wanneer gedaan hebben, wat de artsen vertelde. Ze is er bij, ze heeft het door maar ze kan niet praten/bewegen. Ik geloof dit nieuwsbericht dus wel.
Maar mijn oma had al moeite met het verwerken van haar operaties, laat staan zo'n klein meiske.
ashley1 schreef:Ik kreeg hier even flink buikpijn van.. ik mag hopen dat het hier om een broodje aap verhaal gaat.
Zo niet... dan is dit mishandeling en moet die arts uit z'n vak worden gezet en de ouders direct uit het ouderlijk gezag, of voogdij of hoe het heet gezet worden.
Dit kùn je een kind niet aandoen. Hoe kan je in godsnaam als ouders hiervoor kiezen en hoe kun je als arts hier bewust aan beginnen? Terwijl je weet dat iemand niet verdooft is?
Niobe schreef:Chaos schreef:Kind zal wel getraumatiseerd zijn dan.
Mijn oma is geopereerd aan haar borsten en aan haar hart en om een of andere reden pakt de verdoving bij haar nooit helemaal. Zij kan van een aantal operaties precies vertellen wat ze wanneer gedaan hebben, wat de artsen vertelde. Ze is er bij, ze heeft het door maar ze kan niet praten/bewegen. Ik geloof dit nieuwsbericht dus wel.
Maar mijn oma had al moeite met het verwerken van haar operaties, laat staan zo'n klein meiske.
Ja, ik weet ook dat dat weleens gebeurd, maar bij je oma was dit geen bewuste keuze en bij dit meisje wel. Ze hebben er dus bewust voor gekozen haar niet te verdoven.
Van je oma is het ook vreselijk natuurlijk, maar om bewust te kiezen je kind onverdoofd te laten opereren en dat artsen dit dan ook doen... ik kan er gewoon niet bij...
Chaos schreef:Dat snap ik, en ik vind het eerlijk gezegd walgelijk.
Maar mensen hier zeiden dat het niet kon, het kan wel. Ws. door shock wijd openstaande ogen en geen geluid.
Ethelate schreef:Chaos schreef:Dat snap ik, en ik vind het eerlijk gezegd walgelijk.
Maar mensen hier zeiden dat het niet kon, het kan wel. Ws. door shock wijd openstaande ogen en geen geluid.
Ja, helemaal in shock, van de pijn.
Arm kind!
Wat jij van je oma beschrijft gebeurd vaker, maar dan dienen ze wel narcose toe, maar werkt alleen de spierverslapper. Je kan dus niks zeggen, maar maakt wel alles bewust mee.
Ersina schreef:Wil ik niet geloven ..Raak je niet buitenbewustzijn bij hevige pijn? Als het wel waar is...dan heb ik geen goed woord voor die doktoren en ouders over.