19-9-2011, Zeeland, Kreitsberg; Vader en dochter neergeschoten door ex-vriend
De politie heeft maandagmorgen om 9.15 uur een 21-jarige man aangehouden voor poging tot moord. Om 9.11 uur kwam er bij de politiemeldkamer de melding van meerdere getuigen dat er een schietpartij had plaatsgevonden op de Kreitsberg. Daarbij zouden twee mensen gewond zijn geraakt. De politie en ambulance spoedden zich naar de plaats van het misdrijf.
De agenten troffen daar de 21-jarige man aan bij een auto die een vuistvuurwapen bij zich had. Ook troffen de hulpdiensten een 26-jarige vrouw aan en een 50-jarige man die gewond waren geraakt bij de schietpartij. Ze zijn naar het ziekenhuis vervoerd. De verdachte is naar het bureau gebracht. De vermoedelijk toedracht is te zoeken in de relationele sfeer.
De 21-jarige verdachte uit Rosmalen heeft een relatie gehad met de 26-jarige vrouw, ook uit Rosmalen. Door het verbreken van de relatie woonden het slachtoffer in de ouderlijke woning onder andere bij het 50-jarige slachtoffer, haar vader. De politie is direct een groot onderzoek gestart. De afdeling Forensisch Technische Opsporing heeft de plaats delict onderzocht. De tactische recherche is met een buurtonderzoek gestart.
Hoorde het vanmiddag van een collega van mij, die man komt elke week bij ons in de slagerij. Schrok me rot joh! Hoop dat ze er allebei snel weer bovenop zijn!
Wat verschrikkelijk weer zeg. Volgensmij ben je tegenwoordig nergens meer veilig Sterkte voor de nabestaande
justdiesel
Geplaatst door de TopicStarter: 19-09-11 19:55
Ken jij hem ook Jolliegirl? Ik hoop ook dat de dader flink straf krijgt, maar ja blijft Nederland he.... Hoorde dat de dochter door 3 kogels geraakt is en de vader door 1....
@sjors, van nabestaande is volgens mij geen sprake, beide mensen zijn zwaar gewond afgevoerd naar het ziekenhuis... heel beangstigend, dat het zo dichtbij gebeurd is... vanaf mijn huis kijk ik bijna tegen hun slagerij aan, hemelsbreed misschien 1500 meter! jak! verschrikkelijk!
justdiesel
Geplaatst door de TopicStarter: 20-09-11 15:50
Dat was mij nog niet eens opgevallen dat Sjors nabestaande schreef.... Zo ver ik weet leven ze inderdaad gelukkig allebei nog! Keshia bah zeg dat je er zo dichtbij woont, je moet er niet aan denken als je op dat moment toevallig in de buurt was...