Rellen Feyenoord..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Rellen Feyenoord..

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 19:20

http://www.telegraaf.nl/telesport/voetb ... uip__.html

Check dit filmpje.. 8)7 Over de rellen van Feyenoord supporters.. Echt als ik dit zie vraag ik me bijna af waarom dat hele voetbal niet verboden wordt, aan de andere kant.. Dit heeft helemaal niks meer met voetbal te maken, dit is gewoon rellen om het rellen.. :n :( Ongelovelijk hoe zulke mensen het voor anderen verpesten.. Wat vinden jullie hier nu van..?

Ik zeg kort deze mensen overal op, geen uitkering, geen toeslagen, helemaal niks! Laat ze maar vrijwilligerswerk ofzo gaan doen.. :(

zonnebloem18

Re: Rellen Feyenoord..

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 19:22

Dit zijn geen fans want echte fans zouden dit niet doen.
Tja ik denk dat Koeman het goed zei dat het jammer was van de mafkezen!

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 19:24

Dit heeft niets maar dan ook niets met sport te maken. Voetbal kost de samenleving zoveel geld door al die relschoppers. Al die ME en politiemensen die al preventief op pad gaan bij voetbalwedstrijden elk weekend te bizar voor woorden := Laat de voetbalclubs dat zelf maar gaan betalen dan gaan ze vast héél snel zoeken naar oplossingen zodat voetbal weer sportief wordt.

Electra63

Re: Rellen Feyenoord..

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 20:04

Dit zijn geen supporters, maar relschoppers.
Dat zijn dezelfde figuren die op Hoek van Holland vorig jaar gingen rellen. Waarschijnlijk stijf onder de pillen en de drank.

One_Love

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 20:15

Electra63 schreef:
Dat zijn dezelfde figuren die op Hoek van Holland vorig jaar gingen rellen. Waarschijnlijk stijf onder de pillen en de drank.

Niemand slikt tegenwoordig toch nog pillen? Alleen maar pep en sos. Eeerlijk is eerlijk.. Ik ken meerdere van deze jongens. Stuk voor stuk superlief, trouw en loyaal. Maar als het voetbal begint lijken het wel een stel beesten

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 21:27

One_Love schreef:
Electra63 schreef:

Niemand slikt tegenwoordig toch nog pillen? Alleen maar pep en sos. Eeerlijk is eerlijk.. Ik ken meerdere van deze jongens. Stuk voor stuk superlief, trouw en loyaal. Maar als het voetbal begint lijken het wel een stel beesten

Het zijn gewoon een stelletje randdebielen en nog steeds stijf onder de pillen.
Ik heb het met mijn eigen ogen gezien. Verder heb ik voor een organisatie gewerkt waar o.a. XTC-pillen werden getest, het is gewoon .......zooi.
En het lijken geen beesten, maar zijn beesten, zij brengen de club alleen maar in discrediet.