Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
millennium schreef:Als die nou een brandbom had gegooit ofzo ... maargoed, alles in de naam van het Koningshuis! Bah.
slimmerik schreef:Twee lakeien inderdaad. Weet alleen niet of ie het gedaan heeft of er alleen mee gedreigd heeft.
Hij terroriseert iig zijn familie en zijn omgeving. Hij is echt knatergek. Wat mij betreft nooit op vrije voeten die gast. Is echt een gevaar voor zijn omgeving en voor zichzelf.
slimmerik schreef:Twee lakeien inderdaad. Weet alleen niet of ie het gedaan heeft of er alleen mee gedreigd heeft.
Hij terroriseert iig zijn familie en zijn omgeving. Hij is echt knatergek. Wat mij betreft nooit op vrije voeten die gast. Is echt een gevaar voor zijn omgeving en voor zichzelf.
millennium schreef:slimmerik schreef:Twee lakeien inderdaad. Weet alleen niet of ie het gedaan heeft of er alleen mee gedreigd heeft.
Heb je een bron?
Sieppus schreef:Kinderen mag je verkrachten, daar krijg je een taakstraf voor, maar een lichtje naar de koningin gooien is dermate ernstig dat je voor eeuwig gestraft moet worden...
Nederland...
Citaat:Dat het laatste incident Trix en familie betrof is min of meer toeval. Dat heeft in elk geval weinig met de strafmaat te maken. In een een vergelijkbare situatie zonder Trix was hij alleen met veel minder poeha opgesloten...