bron: http://www.telegraaf.nl/digitaal/105612 ... tml?p=30,1 Kabelaanbieder Ziggo heeft een inwoner van Den Haag afgesloten omdat de man een schuld zou hebben van... één eurocent. De Hagenaar Etienne Rodenrijs stapte donderdagmiddag woedend het hoofdkantoor van Ziggo binnen met één cent op zak. "Ze beweren dat ik nog een schuld heb van 1 cent. Die moet ik eerst betalen voordat ze mij weer aansluiten", zegt Rodenrijs.
Rodenrijs werd door Ziggo afgesloten nadat hij een betalingsachterstand had opgelopen. "Die heb ik inmiddels weggewerkt", vertelt de man in het AD. "Ik heb zelfs te veel betaald, maar toch willen ze nog 1 cent."
Volgens een zegsman van Ziggo gaat het om een 'vervelende computerfout'. "Te gek voor woorden natuurlijk. Die cent hoeft hij niet te betalen."
Zo zie je maar weer, iedereen moet op de kleintjes letten in tijden van crisis!
patatkraam
Geplaatst: 16-09-11 18:12
MiniBoots schreef:
En dan nog die reactie van Ziggo achteraf...Die cent hoeft hij natuurlijk niet te betalen. Ik zou schade vergoeding vragen haha!
financiele meevaller
Christiene
Geplaatst: 16-09-11 18:16
ik ben blij dat ik nooit bij ziggo zit
Inwonderland
Geplaatst: 16-09-11 18:30
Ik weet dat ik een tijdje een vriendje had, met dezelfde betalingsachterstand bij KPN en ook gewoon werd afgesloten. Dat het een banketstaaf afsluiting is snap ik wel, maar werkt "het computersysteem" niet de binnengekomen betalingen af naast een lijst met te betalen en sluit af bij iedereen die niet op nul staat? Daar zal niet iemand handmatig bij zitten om te controleren of het niet misschien maar 1 cent verschil is. plus, als je een betalingsmarge in zou stellen waar is dan de grens?
Volgens mij is dit ook gewoon sensatie nieuws schrijven....
Wij kregen ook een rekening van Ziggo en we hebben niet eens kabel maar een schotel
Ze kunnen het natuurlijk proberen Maar afgesloten worden om 1 cent is wel een beetje zielig...
Naranga
Geplaatst: 16-09-11 18:40
Ketaki schreef:
Jeetje, te gek voor woorden zeg.
dat het om 0,01 eurocent gaat.
hopelijk komt het wel goed hiermee
Dat is wel heel erg weinig Maar goed, klinkt alsof Ziggo zich ook bewust is dat het een rare situatie is en ze er mee bezig zijn.
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!
Geplaatst: 16-09-11 18:42
paardenfreak schreef:
ik ben blij dat ik nooit bij ziggo zit
Nooit problemen mee gehad hoor. Altijd prima klantenservice en goede verbinding. Dit is natuurlijk wel een rare gang van zaken, maar dat schijnen ze zich zelf ook te realiseren
Plaisir
Geplaatst: 16-09-11 18:43
Tja als je al een betalingsachterstand hebt opgelopen en dan nog niet het hele bedrag betaalt. Ergens moeten ze toch de grens trekken
Maarja het schijnt een fout te zijn, dus hopelijk is het snel weer opgelost .
Hahahahaha, dat krijg je met het computertijdperk. Maar eerlijk is eerlijk, als ik bij elke rekening die ik krijg één cent niet zou betalen dan heb ik toch niet het volledige bedrag betaald.