Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Op internet waren minuten na de schok al grappen te lezen als: Is giro 555 al open?, en circuleerden foto's van omgevallen tuinkabouters.
Yessy schreef:Dit zijn inderdaad van die dingen die op een dag vast gaan gebeuren, dat kan morgen zijn of over 20.000 jaar.
josie schreef:Geen idee, alles kan uiteraard en de wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Waar ik mij over verbaasde was de uitleg op de radio in het nieuws/journaals er over:
Algemeen werd er gezegt dat heel Nederland de beving gevoeld had, komt er een KNMI expert aan het woord en die zegt (op basis van o.a. de meldingen) dat het tot (tot en met) Amsterdam gevoeld was............
Houd na Amsterdam Nederland op dan?
Dan ga ik mij echt zorgen maken over de nodige expertice van sommige mensen (die zich kennelijk expert mogen noemen)...........
furious schreef:Ik heb nooit gehoord dat het in heel Nl gevoeld kon worden door de mens.
TanteSabien schreef:furious schreef:Volgens mij is het niet eens mogelijk dat er een grote aarbeving in Nederland plaatsvind. Er loopt hier geen breuklijn.
Dat dacht ik dus ook....
Maar goed, we zullen zien.
Kwanyin schreef:Experts zouden er zelfs niet eens meer over twijfelen of discussieren dàt het zou gebeuren, maar enkel nog over 'wanneer' het gaat plaatsvinden. In het verleden zijn er nog wel zware aardbevingen geweest, dus onmogelijk zal het wel niet zijn.
joostvangestel schreef:Het is inderdaad niet de vraag of het gaat gebeuren, maar wanneer. Je kan je wel afvragen of het in ons leven gaat gebeuren. Aan de andere kant, ooit houdt ook de zon op met bestaan en er kan ook van alles uit de lucht komen vallen met catastrofische gevolgen. Kijk de gemiddelde rampenfilm maar eens na.