Moeder slaat 2 zoontjes dood in Aalst (B)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Imker

Moeder slaat 2 zoontjes dood in Aalst (B)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-11 15:44

Bron: NOS.nl
Citaat:
Moeder doodt haar twee zoontjes

Overleden jonge kinderen gevonden in Aalst
EPA Toegevoegd: zaterdag 27 aug 2011, 14:39

Een Nederlandse vrouw heeft bekend dat ze haar twee kinderen heeft gedood.
De twee jongens van zeven en acht jaar werden vrijdag dood aangetroffen in een appartement in Aalst, in de Belgische provincie Oost-Vlaanderen.
De justitie in Dendermonde gaat ervan uit dat de kinderen donderdag om het leven zijn gebracht.

Gevangenis
De vrouw, die waanvoorstellingen zou hebben, is wegens haar geestelijke toestand opgenomen in de psychiatrische afdeling van de gevangenis.

De moeder en haar partner verhuisden anderhalf jaar geleden van Rotterdam naar Aalst. De vader zou nog in Rotterdam wonen.

Dit bericht hoorde ik terwijl ik in de auto zat, van wedstrijd naar huis. Ik kreeg het er spontaan koud van. Wat verschrikkelijk en wat zullen de jongens bang geweest moeten zijn en wat moeten ze een pijn gehad hebben.

Als moeder van twee jongens van nét iets jonger dan deze knulletjes, kan ik me niet voorstellen dat je zoiets je eigen vlees en bloed aan zou doen. Ik heb een traan voor deze knullen gelaten en hopelijk wordt de moeder goed berecht.
Mijn moederhart bloedt..... |(

sharief

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-11 23:30

Afschuwelijk he, ik kan er ook niet bij dat dit gebeurd is..

Pauline

Re: Moeder slaat 2 zoontjes dood in Aalst (B)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-11 23:34

Ja ik las ook dat er duidelijk sporen van verzet waren..vooral het tweede kind, wat moet die bang zijn geweest toen mama het eerste doodsloeg..Bah, ik werd er echt misselijk van. Arme kinderen, mijn hart bloedde ook.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-11 13:58

Wat vreselijk! Je kan er echt niet bij dat iemand zo ver heen is dat ze dat hun eigen kinderen aandoen......

mazzeltje

Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-11 13:59

En hoe zal de moeder zich straks voelen als die wanen weer voorbij zijn...

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-11 15:47

mazzeltje schreef:

Ja inderdaad, hoorde op het nieuws dat ze niet geloofd dat ze dood zijn.

gummie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-11 20:18

mazzeltje schreef:

Inderdaad.... vreselijk! Voor alle betrokken partijen!

knollentuin

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-11 20:24

tja, wat een ziekte al niet met je kan doen, deze moeder moet zo vreselijk in de war zijn geestelijk dat het me verbaasd dat er niemand al eerder iets opgemerkt heeft...ik werd er ook echt helemaal beroerd van toen ik het hoorde,vooral dat de kinderen zich flink verzet moeten hebben --vreselijk-- :oo

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-11 20:28

Zelf heb ik twee zoontjes van ongeveer die leeftijd, ik kan me niet voorstellen dat je zo'n onschuldige kindertjes iets aandoet.

_Covergirl_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-11 20:30

knollentuin schreef:
tja, wat een ziekte al niet met je kan doen, deze moeder moet zo vreselijk in de war zijn geestelijk dat het me verbaasd dat er niemand al eerder iets opgemerkt heeft...ik werd er ook echt helemaal beroerd van toen ik het hoorde,vooral dat de kinderen zich flink verzet moeten hebben --vreselijk-- :oo

Ik krijg koude rillingen van die laatste zin... ;( Mijn god, je zou maar moeten leven met het besef je eigen kinderen te hebben vermoord...
Ik kan het me ook niet voorstellen, ik heb ook een zoontje en sinds ik moeder ben, ben ik echt weekhartig geworden geloof ik.... zulk nieuws raakt me sindsdien veel harder...

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-11 20:33

Dat durfde ik bijna niet te zeggen: maar ik denk dat je kinderen moet hebben om te voelen wat een moeder voelt (snappen jullie hem nog?).
Voordat ik kinderen had, kon ik zó wegzappen als er iets naars in het nieuws kwam en kinderen gewond of gedood waren. Nu ik zelf kinderen heb, grijpt me zulk nieuws echt naar de keel...

gummie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-11 20:34

Pieteritus1 schreef:
Dat durfde ik bijna niet te zeggen: maar ik denk dat je kinderen moet hebben om te voelen wat een moeder voelt (snappen jullie hem nog?).
Voordat ik kinderen had, kon ik zó wegzappen als er iets naars in het nieuws kwam en kinderen gewond of gedood waren. Nu ik zelf kinderen heb, grijpt me zulk nieuws echt naar de keel...

Ik heb geen kinderen, maar kan me zo voorstellen dat het door associatie ineens heel dichtbij komt dan! Al grijpt het mij nu al naar de keel....

_Covergirl_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-11 20:36

Pieteritus1 schreef:

Klopt hoor, ik was vroeger toch minder onder de indruk van zulk nieuws. Tuurlijk, vond het wel erg, maar nu... als ik me alleen maar inbeeld dat iemand mijn kleintje wat aan zou doen begin ik al te janken! :o

S_imonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-11 21:57

ik heb ook nog geen kinderen, ben nog veels te jong, maar ik loop al wel 2 jaar stage op basisscholen, dus dit soort nieuws raakt mij ook!
Kon het ook niet geloven toen ik dit hoorde. Je wilt als moeder toch ook niet op je geweten hebben dat je je beide kinderen gedood hebt. Ik vind dit echt heel erg, vooral de gedachte van wat die kinderen gevoelt moeten hebben en hoe bang ze zijn geweest, vreselijk.

tyleysmiley

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-11 22:01

Brok in mijn keel en steen in mijn hart,vól ongeloof en verbijstering dit bericht gelezen,kan wel janken en schreeuwen tegelijk!!
Arme arme mannetjes,twee broertjes,wat een vreselijke laatste uren moeten ze samen hebben doorstaan.
Ik heb zelf 5 jongens,waarvan er één van 7 en eentje van net 9,dus zo even oud als deze mannetjes,ben er helemaal stil van...........

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-11 22:06

Pieteritus1 schreef:

nou idd! sinds ik moeder ben raakt het mij ook veel meer

kan mij niet voorstellen dat iemand zo harteloos kan zijn en dat doet
ik voel mij al schuldig als ik mijn stem iets harder heb gedaan dan normaal omdat ik geirriteerd was....

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-11 22:09

Inderdaad, ik kan al bijna in tranen uitbarsten als ze zo lief liggen te slapen 's avonds voordat ik naar bed ga, dan check ik altijd de jongens nog een keer en dan zit mijn moedergevoel tot over mijn kruin....

Sneeuw88

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-11 22:16

Jeetje wat verschrikkelijk. Las het voor aan mijn moeder en die zit ook te sidderen op de bank. Heb zelf ook geen kids, maar ben er wel gek op en werk er veel mee. Wat moet dit inslaan als een bom. Wat verschrikkelijk ook voor de vader, als je zoiets hoort, dan stort je wereld toch ook compleet in!

pitbullgup

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 11:23

Bah mijn maag keert er van om... Arme kinderen

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 15:56

Arme kinderen, arme moeder. Wreed dat het brein tot zoiets in staat is.

Veseosunce

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-11 04:50

Arme kinderen die hebben doodsangsten uitgestaan denk ik.

Ik vraag me echt af hoe je als moeder zijnde en sowieso als mens zijnde instaat kan zijn om iemand te vermoorden. :\ Ik hoop dat deze Mevrouw erg op der gemaakte blaren mag zitten de aankomende jaren....

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-11 07:30

Als moeder ben je daar niet toe in staat, als slachtoffer van je psychiatrische ziekte wel...

mazzeltje

Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 15:09

Kwanyin schreef:
Als moeder ben je daar niet toe in staat, als slachtoffer van je psychiatrische ziekte wel...

Ben het helemaal met je eens.

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 15:28

wat een vreselijk nieuws, de rilingen lopen me gewoon over de rug vooral bij het idee van het verzetten van de kinderen

Tat_jana

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 15:32

oh bah bah bah ;( * rent naar de kamer van haar zoontje die vredig ligt te snurken ;( * dit doet zoveel pijn om te horen,, arme jongens ;(