Loterij hier, loterij daar, vriendenloterij, lotto....

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

stoer

Loterij hier, loterij daar, vriendenloterij, lotto....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-11 14:30

Gemiddeld 1 keer per week ( en ik overdrijf echt niet) ligt er hier wel een envelop op de mat, de ene keer met een pasje die geactiveerd moet worden, dan weer een extra lot, het word zo opgedrongen, vind het zo stom
Al die papieren worden die door heel Nederland verspreid? Kost aardig wat bomen dan niet?
Je hebt de postoce loterij ( ben ik lid van) die proberen ondanks dat ik al lid ben, zowel via de post als via de mail elke keer weer of ik niet nog een paar extra loten wil kopen, dan weer een brief van de vriendenloterij, dan staatsloterij, de lotto, bank giro loterij en ga zo maar door.

Heb zelfs al eens per ongeluk ergens aangemeld omdat ik via de mail een spelletje dacht te spelen.. ( beter opletten ja)
En voor mijn oma heb ik ook al een keer moeten bellen om alle loten te wissen omdat oma dacht dat ze iets op moest sturen omdat ze anders niet meedeed aan een trekking..

Zijn er nog meer mensen die zich hier over verwonderen?

Sjors

Re: Loterij hier, loterij daar, vriendenloterij, lotto....

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 14:33

nou 1x per 2 weken ligt hier echt wel wat op de stoep, als het niet van de PL is dan scheuren wij het gelijk door (kijken er niet in ofzo), word er eigenlijk ook drammes gek van

Twinklestar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 14:34

verwonderen............nee

aan ergeren................ja :(

Net als aan die telefoontjes of ik ergens aan mee wil doen, goedkopere stroom wil...........goedkoper bellen..........noem maar op.

Nee ! nee ! nee! ............. -:(- ik wil niks..........als ik zou willen had ik dat allang gedaan .............dus nee ! _-:( _-:(

Bel me niet register................dus bel me dan ook niet ! }:)

dejavu

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 15:45

Wij krijgen van Lotto iedere maand wel een brief. Mijn vriend speelde mee, maar heeft dit vanwege een dubieuze afschrijving afgezegd. Dit afzeggen duurde 2 maanden. We hebben gebeld, brieven gestuurd, ge-e-maild, maar toch was het een zeer lastig vraagstuk blijkbaar. :| Later is het geregeld doordat we een stevige klachtenbrief (aangetekend) hebben verstuurd. De kosten zijn toen in orde gemaakt door hen en we hebben een nette reactie terug gekregen. Wél ontvangen we iedere maand dus een brief en als het even kan, bellen ze ook nog een keertje. :) Gekkenwerk.

stoer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-11 16:04

Ben dus niet de enige, vind het zo zonde van het geld dat er zoveel besteed word aan reclame, mails, en telefoontjes, laat dat lekker naar het goede doel gaan.. maar durf dan ook weer niet de postcode loterij op te zeggen... :')

Nagano

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 16:05

wat ik gelijk mee doe is in de kliko kiepen die brieven
word er ook een beetje moe van

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 16:08

Hier ook het geval, ze gaan regel recht de prullenbak in, verscheurd en wel, vroeger nam ik nog wel de moeite om het terug te sturen.
Postcode loterij heb ik al jaren geleden opgezegd, win toch niks.
Als ik mee wil doen, koop ik wel een los lot, maar wil er niet aan vast zitten.
Vorig jaar de bank-giro loterij opgezegd, maar goh dat is ook een hele opgave om daar vanaf te komen, via de site kan je je wel zo aanmelden, maar je moet bijna de hele papierwinkel versturen eer je er af kan komen, grgrgr

dejavu

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 16:58

stoer schreef:
Ben dus niet de enige, vind het zo zonde van het geld dat er zoveel besteed word aan reclame, mails, en telefoontjes, laat dat lekker naar het goede doel gaan.. maar durf dan ook weer niet de postcode loterij op te zeggen... :')
Ja, dat is ook erg zonde. Er gaat zoveel energie in zitten, dat kunnen ze vast beter gebruiken. De efficiëntie van sommige instanties.. :z
De postcode loterij durf ik ook écht écht écht niet op te zeggen. Alsjeblieft zeg! Zul je zien dat ze daarna de straatprijs bij mij laten vallen. :oo Nachtmerrie. Iedereen miljoenen en ik een verloren ballon in de boom. %)

Freya - Dat is ook mijn ervaring. Die papierwinkel eer je ervan af bent. :7

Nagano

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 17:15

en als ze het nou wat goedkoper maakte die loten dan was het nog leuk
maar ze zijn echt duur

vanLotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 17:18

ik ben zooo blij met mijn 'nee - nee' sticker...! Bij mij doet 'ie het echt, ik krijg helemaal niks aan spam en andere boomverkwisting :)

mltex

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 17:20

Hier ook, verbaas me steeds over die pasjes met je gegevens erop, wat een productiekosten allemaal.
En toch is het ergste dat het werkt, er zijn nog genoeg mensen die erin trappen om deze vorm van marketing rendabel te maken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 17:39

vanLotje schreef:
ik ben zooo blij met mijn 'nee - nee' sticker...! Bij mij doet 'ie het echt, ik krijg helemaal niks aan spam en andere boomverkwisting :)

Het leuke is dat de BankGiro loterij en hun dochterondernemingen als de Postcode/Vrienden en weet ik het voor loterijen, hun post geadresseerd verzenden.
Of op naam, of op 'aan de bewoners van' :\ , dus dat passeert ook je nee nee sticker. *zucht*

Word er ook gek van, inderdaad minstens 1 enveloppe per week...

haffie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 17:41

Twinklestar schreef:
verwonderen............nee

aan ergeren................ja :(

Net als aan die telefoontjes of ik ergens aan mee wil doen, goedkopere stroom wil...........goedkoper bellen..........noem maar op.

Nee ! nee ! nee! ............. -:(- ik wil niks..........als ik zou willen had ik dat allang gedaan .............dus nee ! _-:( _-:(

Bel me niet register................dus bel me dan ook niet ! }:)

Mee eens dat moet maar eens afgelopen zijn ik wordt er ook gestoord van. _-:(

neres

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 17:52

Ik erger me dood eraan. Ik ben ooit lid geweest van de sponsorloterij via het astma fonds. Dit heb ik destijds stop gezet. Een jaar later belde de postcode loterij en mijn vader heeft opgenomen. Ze gaven aan dat ik lid was van de postcode loterij en ze gaven aan aan mijn vader dat ik een gratis lot kon krijgen. Mijn vader zei ja dat wil ze wel.

Bij het eten vertelde hij dat ze hadden gebeld, ik vond het maar vreemd omdat ik helemaal geen lid was.
Maar ik had er verder geen aandacht aan besteed. Tot er een week later 64 euro van mijn rekening was geschreven door de postcode loterij.

Dit heb ik meteen laten terugboeken door de bank en ik heb opgebeld. De reactie: sorry mevrouw, fout van ons wij hebben uw gegevens van de sponsorloterij ontvangen en ipv een gratis lot aan te bieden hebben we u 2 loten verkocht :(

Dit kon ik gewoon niet geloven dat iemand en niet eens ik, ja zegt tegen iets en zon pokke bedrijf zomaar geld van mijn rekening kan afschrijven. Want ook het rekeningnummer hebben ze van de andere loterij gekregen.
Oplichters zijn het... Wij zijn dan nog zo bij om dit te stoppen maar ouderen of beperkten kunnen dit niet.. schandalig vind ik dat.

Sinds dit voorval zal ik nooit meer lid worden van een loterij..

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 17:55

Ik heb serieus nergens last van? Mailtjes maar zo nu en dan, eens per maand denk ik. Niks om me druk over te maken. Telefoontjes? Ik sta bij het bel-me-niet-register ingeschreven. Werkt prima.

Ben alleen lid van de Vriendenloterij en daar ontvang ik graag post van, dat betekent dat ik weer wat gewonnen heb. :))

vanLotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 18:06

denk dat wij dan gewoon mazzel hebben, Roosch :D
Gelukkig maar, ik haat spam!

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 18:07

Ik heb overigens geen nee-nee-sticker, dus denk dat ik inderdaad behoorlijk mazzel heb. :')