Amerikaanse vrouw wil zwaarste ter wereld worden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Berdien

Amerikaanse vrouw wil zwaarste ter wereld worden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-11 19:31

Afbeelding
Citaat:
Een Amerikaanse vrouw uit Arizona wil de dikste vrouw ooit worden. Met een dieet van 20.000 calorieën per dag hoopt ze aan het eind van het jaar 360 kilo te wegen. Dat meldt de Britse krant de Daily Mail.

Susanne Eman's eerdere doel was meer wegen dan Donna Simpson uit New Jersey (315 kilo), de voorheen zwaarste vrouw in de VS. Ze denkt dat dat al is gelukt.

De 32-jarige alleenstaande moeder wil nu dolgraag 'uitvinden of het mogelijk is voor een mens om als tientonner door het leven te gaan'.

Supermarkt
Eens per maand gaat ze met haar zoons Gabriel (16) en Brandon (12) naar de supermarkt, waar ze dan ongeveer 8 uur bezig met het vullen van zes winkelwagentjes.

'Hoe dikker ik word, hoe beter ik me voel', zegt Susanne. 'Ik voel me sexier en zekerder. Waarom zou ik niet kijken hoe ver ik kan gaan met dikker worden terwijl ik toch gezond blijf?'

Aandacht
De Amerikaanse begon haar missie toen het haar een aantal jaar geleden niet meer lukte om haar gewicht te controleren. 'Ik merkte dat ik meer aandacht van mannen kreeg en dat deed me goed.'

Susanne, die niet kan werken door haar overgewicht, zegt dat ze fit blijft door gemakkelijke oefeningen te doen en regelmatig haar gezondheid te laten checken. Omdat haar spieren al dat gewicht moeten dragen, doet ze iedere dag oefeningen om haar spieren sterk te houden. Iedere week meet ze haar bloeddruk en suikergehalte in het bloed, net als diabetici. Als het fout gaat blijven haar kinderen niet alleen achter. 'Als ik ziek mocht worden, zorgt mijn zus voor mijn kinderen', verklaart Susanne.

http://www.ad.nl/ad/nl/1013/Buitenland/ ... rden.dhtml

Ik heb net met ontzetting dit artikel gelezen. Nou is een ieder in beginsel natuurlijk vrij om te doen en laten wat hij wil qua eten, maar dit... Om je gezondheid zo bewust op het spel te zetten, is dat niet heel erg egoistisch? Een dusdanig gewicht is hoe dan ook een aanslag op je lichaam, en indirect daarmee op je gezondheid. Ze heeft daarbij ook nog kinderen, waar dan wel een zus voor zal zorgen maar zij is hun moeder!

Hoe denken jullie hierover? Zou je hier als overheid (of arts?) nog een regulerende rol in moeten spelen of is dit echt de verantwoording van haar zelf?

Laaavo

Re: Amerikaanse vrouw wil zwaarste ter wereld worden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 19:33

Staat dit niet gelijk aan zelfmoord?
Zo ongezond!

MerelxG_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 19:34

Citaat:
De Amerikaanse begon haar missie toen het haar een aantal jaar geleden niet meer lukte om haar gewicht te controleren. 'Ik merkte dat ik meer aandacht van mannen kreeg en dat deed me goed.'

.. Maar niet de aandacht die je wil denk ik. := Echt bizar zeg.. wie wil er nu graag dik worden?!

Bazinga

Even psychische hulp gaan zoeken?? Triest.......

mika11

Die vrouw spoort duidelijk niet.
Het is een ziekte wat zij heeft, maar als zij niet anders wil kan niemand haar dwingen om te stoppen met haar eten.
Ik snap niet dat iemand zoiets zou willen, helemaal omdat ze kinderen thuis heeft.

BertBaley

Wat een idioot _O- _O-

En dat heeft dan kinderen, walgelijk :n

kraakte

woooow, dit vind ik echt een vreemd verhaal!!! dat kan toch niet gezond zijn??

Laaavo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 19:35

Nooit geweten dat je vetrollen aan de binnenkant van je knien kon hebben...

Bloem24

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 19:35

Wat ik niet snap.. mensen met zo'n lichaam kunnen gewoon geen goede conditie hebben! Zij kan never nooit 8 uur lang in een winkel staan en boodschappen doen hoor!

Heb laatst een reportage gezien over dikke mensen en die konden niet eens uit de stoel komen!

Brr, en dan zeur ik nog vaak om die paar kilo teveel, deze vrouw wilt het gewoon!

Reanlm

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 19:36

woooooow :oo wat vreselijk voor die kinderen :=

biesbas

Ik snap eerlijk gezegd niet waarom ze zelf denkt dat ze gezond bezig is. :o Te erg voor woorden toch?

Reanlm

JoycexLynn12 schreef:
Wat ik niet snap.. mensen met zo'n lichaam kunnen gewoon geen goede conditie hebben! Zij kan never nooit 8 uur lang in een winkel staan en boodschappen doen hoor!

Heb laatst een reportage gezien over dikke mensen en die konden niet eens uit de stoel komen!

Brr, en dan zeur ik nog vaak om die paar kilo teveel, deze vrouw wilt het gewoon!

nou van mij mag ze het hebben :')

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 19:38

Heeft ze een man? Misschien is die man wel een feeder, iemand die van dikke vrouwen houdt en ze vervolgens stimuleerd om steeds dikker te worden. Al het geld dat ze verdienen gaat voornamelijk op aan eten en als ze niet willen eten dan gooien ze desnoods vloeibaar vet in de thee oid. Die mannen willen graag voor iemand 'zorgen' en zorgen er dus zelf voor dat hun vrouw eigenlijk niks meer zelf kan.

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 19:38

die van mij mag ze ook gratis af komen halen. ik snap de beweegreden van haar niet goed, waarom zou ze nog dikker willen worden?? ik bedoel, echt oud zul je niet worden met zulk overgewicht... en dan kan ze haar kinderen wel bij haar zus achterlaten,maar waarom is ze dan ooit aan kinderen begonnen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 19:39

Laaavo schreef:
Nooit geweten dat je vetrollen aan de binnenkant van je knien kon hebben...

welke knieen :oo

kraakte

moonsparkle schreef:
Heeft ze een man? Misschien is die man wel een feeder, iemand die van dikke vrouwen houdt en ze vervolgens stimuleerd om steeds dikker te worden. Al het geld dat ze verdienen gaat voornamelijk op aan eten en als ze niet willen eten dan gooien ze desnoods vloeibaar vet in de thee oid. Die mannen willen graag voor iemand 'zorgen' en zorgen er dus zelf voor dat hun vrouw eigenlijk niks meer zelf kan.

in de op staat dat ze vrijgezel is... ;( dus ze doet het echt zichzelf aan!!!

Onali

Ze kan niet werken vanwege haar overgewicht, wie betaald alles dan? >;)

Belachelijk, zulk soort mensen mag je van mij financieel helemaal ter gronde werken :j

LynnDenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 19:40

Ik heb ook nog wel een aantal zakken vet die ik wil doneren hoor! Gratis en voor niks haha.
Jeetje, dit is toch pure zelfmoord. Ik heb medelijden met die zoons.

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 19:42

IndianLady schreef:
Ze kan niet werken vanwege haar overgewicht, wie betaald alles dan? >;)

Belachelijk, zulk soort mensen mag je van mij financieel helemaal ter gronde werken :j

ach hoorde laatst op tv dat de tokkies (sorry tokkies want jullie wouden niet meer zo genoemd worden) hartstikke in de schulden zitten maar ze woonden in een nieuwbouw koophuis? en dan sta ik al zoveel jaar ingeschreven en kan nog niks huren of kopen :P

Reanlm

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 19:43

LynnDenise schreef:
Ik heb ook nog wel een aantal zakken vet die ik wil doneren hoor! Gratis en voor niks haha.
Jeetje, dit is toch pure zelfmoord. Ik heb medelijden met die zoons.

_O-

ja inderdaad.... 't zou sneu zijn dat die zoons straks geen moeder meer hebben alleen omdat zei zo nodig dik moest zijn omdat ze de titel wou ... ben ook wel benieuwd hoe je dat betaald en man ... 6 winkelkarretjes vol ! :=

Traiectum

Mijn inziens kan de overheid hier (indirect) wel op ingrijpen. Ze werkt niet, dus ik ga er vanuit dat ze een uitkering krijgt. Iemand die niet in staat is om te werken en zichzelf bewust in die toestand houdt kan gekort worden of helemaal geen uitkering meer krijgen.
't is jammer dat dit (juridisch) niet bewezen kan worden als zelfmoordpoging, want hulp bij zelfdoding is strafbaar in de USA - als ze door niemand geholpen wordt met dit idiote idee, kán ze er niet mee doorgaan.
Artsen mogen geen hulp weigeren, dus als zij wil dat haar bloed ed nagekeken wordt, dan zal een arts dat doen.

En arme kinderen, mams die zichzelf doodeet om aandacht te krijgen en de kids bij de zus dumpt.

Mies

Vreselijk! Die kinderen zullen ook wel weten dat mama niet lang meer zal leven als ze zo door gaat. :\

mimeslosydy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 19:44

Gatverdamme dit is echt ziek. Ze voelt zich sexy? En zegt dat ze gezond is? Nou dit is écht niet gezond! In een inrichting stoppen zou ik zeggen...

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 19:44

Gadver zeg. Word er misselijk van.

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 19:48

Vooral mee doorgaan. :j