Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Disclaimer
De artikelen die geplaatst worden op deze website zijn persiflerend, satirisch of parodiërend van aard. Ze geven slechts de visie of mening weer van de redactie van De Speld. Opgevoerde personages of rechtspersonen kunnen gefingeerd zijn. De redactie behoudt zich het recht voor stijlmiddelen te gebruiken die, ondanks dat de intentie daartoe bij de redactie ontbreekt, ertoe kunnen leiden dat lezers van Speld.nl zich geschokt, beledigd of gekwetst voelen. Speld.nl aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor materiële of immateriële schade ontstaan door via Speld.nl openbaar gemaakte publicaties.
picobello schreef:Nou.....
Helaas is het wel waar... en als fanatiek duiker merk je gewoon dat de hele onderwaterwereld naar de knoppen gaat door overmatig vissen en schadelijke vistechnieken.
Wendy schreef:picobello schreef:Nou.....
Helaas is het wel waar... en als fanatiek duiker merk je gewoon dat de hele onderwaterwereld naar de knoppen gaat door overmatig vissen en schadelijke vistechnieken.
De vraag is of dat altijd te maken heeft met de vis die wij hier consumeren. Ik zou liever inzetten op verantwoord gevangen vis....
F_Orumster schreef:Kweekvis maar dan niet gekweekt in de zee maar in aquaria. Net als koeien en varkens op stal.
Niet zo die zee ecologie om zeep helpen.
Brainless schreef:Is er een telefoonnummer ter beschikking gesteld waar je een melding kan maken?
Mijn cocaïne rook de laatste keer nl erg naar vis.
tienus63 schreef:Brainless schreef:Is er een telefoonnummer ter beschikking gesteld waar je een melding kan maken?
Mijn cocaïne rook de laatste keer nl erg naar vis.
Heeft dat niet meer te maken met het feit dat er veel van dit soort genotsmiddelen gebruikt worden door de mensen die in de visserij en de visverwerkende industrie werken?
Wendy schreef:F_Orumster schreef:Kweekvis maar dan niet gekweekt in de zee maar in aquaria. Net als koeien en varkens op stal.
Niet zo die zee ecologie om zeep helpen.
Kweekvis is ook niet zo best voor de ecologie hoor. http://www.goedevis.nl/Viskweek
F_Orumster schreef:Wendy schreef:Kweekvis is ook niet zo best voor de ecologie hoor. http://www.goedevis.nl/Viskweek
Dat weet ik, daarom zeg ik ook, in een aquarium, en doelde daarmee dat dat niet in open verbinding moet staan met rivieren/zee.
F_Orumster schreef:Dat weet ik, daarom zeg ik ook, in een aquarium, en doelde daarmee dat dat niet in open verbinding moet staan met rivieren/zee.