3 jarig jongetje ernstig mishandeld

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

papagroom

3 jarig jongetje ernstig mishandeld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-11 15:27

Van dit soort nieuws wordt papagroom dus spontaan kots misselijk.
Worden jullie hier ook zo boos van.

bron :de telegraaf.
Peuter (3) ernstig mishandeld BOLSWARD - Ambulancepersoneel heeft dinsdag in een woning in het Friese Bolsward een ernstig mishandeld jongetje van 3 jaar aangetroffen. Dat meldde de politie donderdag.

Het jochie lag buiten bewustzijn in de woning van de moeder en is in zorgwekkende toestand naar het Universitair Medisch Centrum Groningen (UMCG) overgebracht. Er zijn twee aanhoudingen verricht, aldus de politie. Volgens niet bevestigde berichten gaat het om de moeder en haar vriend, die niet de vader van de jongen is. De politie wil niet zeggen hoe het nu met de peuter gaat.

De politie is in de buurt van de woning aan de Samuel van Haring Houckestraat een grootschalig onderzoek begonnen. Het huis is nu onbewoond en werd woensdag bewaakt door een beveiligingsbedrijf.
Laatst bijgewerkt door Poosje81 op 14-07-11 16:41, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Titel even iets duidelijker gemaakt ;)

zodiacje

Re: Papagroom is spontaan kots misselijk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 15:28

hoe diep kun je zinken om een weerloos kind te mishandelen...
Triest!
Gelukkig is het kind uit deze situatie gered en heeft nu hoop op een beter leven.

Gowlan

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 15:29

Bah, dat is inderdaad iets om spontaan misselijk van te worden!

Rocks11

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 15:30

Hoe laag kun je zinken om dit bij een weerloos kindje te gaan doen.
Idd om misselijk van te worden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 16:21

Ook ik ben nu misselijk......

Een kind van 3, mijn hemel......

Dan ben je het laagste van het laagste wat mij betreft.......

Zira1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 16:26

echt afschuwelijk hoe kun je nou zoiets doen :? :n hoop dat alles weer goed komt met het arme jochie :(:) en dat hij nu een beter leven krijgt Y;(

mika11

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 16:28

Je snapt gewoon niet, dat er mensen bestaan die zoiets doen.
Dan is er wel heel veel mis met je.
Arm kind, hopelijk komt het weer goed met het jongetje.

RM94

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 16:29

en daar word ik (met kinderwens zonder kind) heel ongelukkig van

annewill

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 16:30

Wat een laffe daad.. Ba ba ba.. Hier gaan mijn nekharen van overeind staan. Brrrr.

Prutsmuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 16:32

Hoe ziek moet je zijn om een kleine, weerloze, onschuldige ukkepuk zoiets aan te doen?! Ik kan hier werkelijk waar met mijn verstand niet bij, hoe hard ik mijn best ook doe.

En idd RM94 daar wordt je dan heel ongelukkig van....( zonder kinderwens ook wel, lijkt me )

RM94

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 16:35

@ prutsmuts ja mee eens ook zonder kinderwens wordt je hier doodziek van net zoals die puppymoordenaar stond ook in de krant vandaag mensen die weerloze schepsels mishandelen ....... nou laat ik maar niet zeggen wat ze daar mee mogen doen van mij

Prutsmuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 16:36

Ik ga ook maar niet zeggen wat ik allemaal zou willen doen met zulke mensen.........maar het gaat niet fijn worden!

ponymeid1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 16:37

Exact wat ik twee uur geleden zei: "daar word ik echt kotsmisselijk van!"

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 16:38

Niet te geloven.. Dan heb je je verstand écht ergens laten slingeren. Zo'n kind is voor het leven getekend...

Valencia2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 16:40

RM94 schreef:
en daar word ik (met kinderwens zonder kind) heel ongelukkig van

Hier sluit ik mij bij aan. Vind dit in en in triest en erg verdrietig.

vanLotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 16:42

zoals mijn held en idool Nick Cave ooit heel treffend zong : "People just ain't no good".

Ik ben dan ook gestopt met nieuws lezen. Teveel misselijkmakende taferelen voor mij. Noem het hypocriet, maar ik weet het liever niet.

wemkelover

Re: 3 jarig jongetje ernstig mishandeld

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 18:02

Gadver damme dat is wel heel dichtbij voor mij.
Terwijl twee drie weke terug daar nog ee jongetje va drie is verdronken in hetzelfde stad.
Ik kan zoiets echt niet begrijpen.
Waarom?

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-11 09:58

Te ziek voor woorden!!!

JuliaMaria

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-11 14:28

Eigenlijk is het toch ook idioot dat iedere debiel maar kinderen mag krijgen..... :n

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-11 14:36

Ik vind altijd dat zo'n verhaal 2 kanten heeft. Ik vind het triest dat zo'n kindje mishandeld wordt, begrijp me niet verkeerd, maar het lijkt wel alsof het nu veel vaker gebeurt dan vroegah. Wat me ook opvalt is hoe vaak mensen elkaar in de kou laten staan. Mss zaten de ouders al met de handen in het haar of hebben ze zelf niet geleerd hoe je voor een kind moet zorgen. Mishandelende ouders zijn vaak zelf al slachtoffer. Dat is bekend.
Ik houd zelf enorm veel van mijn kinderen, maar je staat er tegenwoordig met kinderen echt volledig alleen voor. Sociale controle en hulp is echt nihil. Je krijgt gewoon een sticker op de bol van je kind 'ADHD' of iets vergelijkbaars met wat centen en zoek het maar uit. Veel kinderen worden tegenwoordig grotendeels opgevoed door kinderdagverblijven. Deze was daar beduidend beter af geweest! Je moet wel sterk in je schoenen staan als je er aan begint. Jonge kinderen kunnen je ook ontzettend tergen, omdat ze vaak nog niet kunnen vertellen wat er nou echt aan scheelt. In machteloze woede kun je dan heel rare dingen gaan doen. Soms komt het dan echt op je af als ze voor de zoveelste keer aan je broek staan te jengelen. Maar ik sta nog wel ver van het k.o. slaan hoor. Ik heb nog geleerd dat dat echt niet kan. %) :)*

Inderdaad wel weer dieptriest dat er weer een slachtoffertje is gevonden. :roll:

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-11 14:43

Prutsmuts schreef:
Hoe ziek moet je zijn om een kleine, weerloze, onschuldige ukkepuk zoiets aan te doen?! Ik kan hier werkelijk waar met mijn verstand niet bij, hoe hard ik mijn best ook doe.

En idd RM94 daar wordt je dan heel ongelukkig van....( zonder kinderwens ook wel, lijkt me )

Allemaal kinderloos die hier antwoorden?.
mhh toch kan een 3 jarige aardig bloed onder je nagels halen.....tuurlijk dit gaat echt te ver......maar mensen geloof me het is niet makkelijk een kind op te voeden met deze leeftijd....als je het geduld niet hebt en zelf niet stabiel bent kan het helaas vaak misgaan. Ik kon vroeger ook altijd makkelijk banketstaaf maar je nu heb ik er zelf 2 lopen en begrijp ik het meer hoe mensen kunnen doordraaien vooral als je er alleen voorstaat en geen hulp hebt.

*zeg ik met een 2ling van 3+ thuis alleen*.

JuliaMaria

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-11 14:45

idefix4 schreef:
Ik vind altijd dat zo'n verhaal 2 kanten heeft. Ik vind het triest dat zo'n kindje mishandeld wordt, begrijp me niet verkeerd, maar het lijkt wel alsof het nu veel vaker gebeurt dan vroegah. Wat me ook opvalt is hoe vaak mensen elkaar in de kou laten staan. Mss zaten de ouders al met de handen in het haar of hebben ze zelf niet geleerd hoe je voor een kind moet zorgen. Mishandelende ouders zijn vaak zelf al slachtoffer. Dat is bekend.
Ik houd zelf enorm veel van mijn kinderen, maar je staat er tegenwoordig met kinderen echt volledig alleen voor. Sociale controle en hulp is echt nihil. Je krijgt gewoon een sticker op de bol van je kind 'ADHD' of iets vergelijkbaars met wat centen en zoek het maar uit. Veel kinderen worden tegenwoordig grotendeels opgevoed door kinderdagverblijven. Deze was daar beduidend beter af geweest! Je moet wel sterk in je schoenen staan als je er aan begint. Jonge kinderen kunnen je ook ontzettend tergen, omdat ze vaak nog niet kunnen vertellen wat er nou echt aan scheelt. In machteloze woede kun je dan heel rare dingen gaan doen. Soms komt het dan echt op je af als ze voor de zoveelste keer aan je broek staan te jengelen. Maar ik sta nog wel ver van het k.o. slaan hoor. Ik heb nog geleerd dat dat echt niet kan. %) :)*

Inderdaad wel weer dieptriest dat er weer een slachtoffertje is gevonden. :roll:

Als je dat soort dingen van jezelf weet moet je gewoon geen kinderen "nemen". Heel simpel. ;)
Is puur egoïsme om dan er dan toch voor te kiezen om een kind te krijgen, en daar het is betreffende kind dan weer het slachtoffer van..

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-11 14:48

idefix4 schreef:

Nee hoor gebeurt niet vaker maar we hebben nu een open media en internet dit bevorderd het erg. Alles komt veel sneller op internet er zijn zelfs mensen die de hele dag achter een politie scanner zitten dus....je snapt het wel.
Vroeger gebeurde dit binnenhuis als je er dan over praate werd je voor gek verklaard en was je een leugenaar.

@JuliaMaria
En JA iedereen mag kinderen krijgen zegt niets over die persoon. Als iemand door het opvoeden van een kind in de problemen komt kan dit compleet misgaan. Verwacht niets van instanties die kijken alleen maar toe.
Dit kan de beste moeders overkomen dat het compleet misgaat.

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-11 14:49

in plaats van je kindje tot moes meppen kan je ook hulp vragen.
snap heus dat kinderen je soms tot wanhoop kunnen drijven, maar het is dan aan jou om er iets mee te doen.
op zoek te gaan naar hulp op welke manier dan ook

JuliaMaria

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-11 14:50

Prisca schreef:
@JuliaMaria
En JA iedereen mag kinderen krijgen zegt niets over die persoon. Als iemand door het opvoeden van een kind in de problemen komt kan dit compleet misgaan. Verwacht niets van instanties die kijken alleen maar toe.
Dit kan de beste moeders overkomen dat het compleet misgaat.

Natuurlijk kan het altijd mis gaan, ik ben wel de laatste die dat zal ontkennen.
Maar als je van jezelf weet dat je een driftkop bent of dat je door fulltime werken geen tijd hebt om voor je kind te zorgen, of als je een kind op welke andere manier dan ook geen stabiele basis aan kunt bieden dan moet je gewoon niet egoïstisch zijn.. Dan sla je vóór de zwangerschap al de plank mis.