Goktopic:Een Belgische regering!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kwanyin

Goktopic:Een Belgische regering!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-11 19:59

:+ Als er dan toch geen lichtpuntje te zien is in de verte. Meer dan een jaar geleden, en nog steeds geen stap verder.

De Belgische federale regering: Komt hij er(een echte dan, geen voorlopige) of niet? En als hij komt, wanneer? Wie gokt het juist? Een hele poos terug kon je bij een radiozender je gewicht in frietjes winnen als je juist gokte, maar ik weet niet of dat nog geldt want volgens mij wisten zij ook niet dat het zó lang zou duren. :Y)

Ik zeg...hij komt...21 november 2011

Anoniem

Re: Goktopic:Een Belgische regering!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 20:01

Komt er niet, huidige demissionaire regering houd aan tot er nieuwe verkiezingen komen, waarna belgië alsnog uit elkaar valt in 2 delen.

Justy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 22:26

Ik zet in op 1 februari 2012, en dan zit de regering 4 maanden en dan valtie weer en zijn er weer nieuwe verkiezingen :+

Nieuwe verkiezingen gaan nu niks uithalen, daar wordt de polarisatie alleen maar groter van. Dan is een splitsing bijna nog de enige mogelijkheid.

furious

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 22:39

Ow leuk een gok topic. Ik denk toch 18 november 2011. Of in ieder geval hoop ik dat voor jullie :P

Soprano

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-11 16:20

Kwanyin schreef:
:+ Als er dan toch geen lichtpuntje te zien is in de verte. Meer dan een jaar geleden, en nog steeds geen stap verder.

De Belgische federale regering: Komt hij er(een echte dan, geen voorlopige) of niet? En als hij komt, wanneer? Wie gokt het juist? Een hele poos terug kon je bij een radiozender je gewicht in frietjes winnen als je juist gokte, maar ik weet niet of dat nog geldt want volgens mij wisten zij ook niet dat het zó lang zou duren. :Y)

Ik zeg...hij komt...21 november 2011

Hé wat leuk dat zou net op mijn verjaardag zijn :D