Bin Laden was spermadonor in Nederland (persiflage)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marit

Bin Laden was spermadonor in Nederland (persiflage)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-11 12:18

Citaat:
Bron: http://www.speld.nl/2011/05/19/“bin-laden-was-spermadonor-in-zwolle-”/
De redactie van het RTL-programma ‘Wie is mijn vader?’ deed deze week een opmerkelijke ontdekking. De beruchte terroristenleider Osama bin Laden heeft begin jaren ‘80 meerdere keren zaad gedoneerd aan de spermabank van Zwolle. Er lopen mogelijke tientallen kinderen van Bin Laden in Nederland rond.

“Bij het onderzoek naar de vader van Aukje liepen aanvankelijk alle sporen dood”, zegt Irene Moors, presentatrice van het programma waarin donorkinderen op zoek gaan naar hun familie. “Maar toen twee weken geleden het nieuws van Bin Laden naar buiten kwam, vielen de puzzelstukjes op hun plek. Een oud-medewerker van de zaadkliniek herkende de man nadat zijn portret op alle voorpagina’s stond.”

“Het was wel even schrikken”, zegt Aukje (30), een stevige vrouw met donker, krullend haar. “Je hoort natuurlijk niet iedere dag dat je vader de meest gezochte terrorist ter wereld is. Aan de andere kant maakt het ook wel veel duidelijk. Ik had altijd een onverklaarbare hekel aan Amerikanen, als er één in de buurt kwam gingen al mijn haren direct recht overeind staan. Het is prettig om te weten waar dat stukje van mezelf vandaan komt. Ik had hier graag een keer met mijn vader over over gesproken.”

Volgens Irene Moors is het een persoonlijk drama dat Aukje’s vader dood is. “Stel je voor dat we Osama bin Laden in de studio konden krijgen voor een ontmoeting, dat had waarschijnlijk het televisiemoment van het jaar opgeleverd. Voor Aukje is het natuurlijk ook heel vervelend. Iemand die altijd al een vaderfiguur heeft gemist, krijgt te horen wie haar vader is, door de liquidatie van haar vader. Drá-má.”

Aukje is ondanks haar verlies wel blij met het programma: “Je wilt toch weten wie je eigenlijk bent. Osama schijnt ook veel bezig te zijn geweest met identiteit enzo. Ik vind het nu vooral leuk om te weten dat ik minstens twintig half-broers en zussen heb en superveel ooms en tantes. Ik ben benieuwd hoe Irene die allemaal voor me op gaat sporen.”

Ik geloof mijn oren niet. Er wordt wel erg kalm over gedaan.. Hebben jullie hier al meer over gehoord?
Laatst bijgewerkt door Poosje81 op 19-05-11 14:42, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Toevoeging aan titel gedaan, artikel berust dus niet op waarheid ;)

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-11 12:20

Bijzonder :+

Friesepoonie

ehm...jáá hoor!

upendo

Re: Bin Laden was spermadonor in Nederland

HAHAHAHAHA _O-

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-11 12:21

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-11 12:21

Dit neemt toch niemand serieus hoop ik? :=
Is het alweer 1 april?

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-11 12:22

:') Ik vind het een erg..uhh.. apart verhaal :Y)

Lipydo

Dus er wordt alleen vanuit een herkenning van een foto uitgegaan dat Bin Laden de vader is? Knap!

Froukje
Forever young

Ehhmm.. Ja.
Leuk dat je weet wie je vader is, maar ik weet niet of ik moet geloven..

Bellarose

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-11 12:23

Ze weten helemaal zeker door een foto van een man die door een werknemer 30 jaar geleden gezien is. Túúrlijk! :Y)
Hebben zeker een kijkcijfertekort?

Kaitlyn

Ik weet niet zo goed hoeveel ik van het verhaal moet geloven..

Ik geloof niet dat een hekel aan Amerikanen wordt aangeboren, helemaal niet door een vader die je niet kent.

Mijn vader houdt ook niet van de Amerikaanse bevolking, het geld uitgeven dat ze niet hebben, het overdreven alles etc. Terwijl ik juist weer verknocht ben aan dat land :')

hanny_jelke

whahahaha dit kan niet waar zijn :')

smeetjoew

Whahaha. Hoe verzinnen ze het zeg!! :')

Roxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-11 12:24

Ehhhhhhhh, dit geloof je toch niet echt hoop ik? :+

snoeppapier

Citaat:
Een oud-medewerker van de zaadkliniek herkende de man nadat zijn portret op alle voorpagina’s stond.”

Seriously, heeft die sinds 11-09-2001 in een grot gezeten ofzo? 8)7 :D

RelarDevi

Kennen jullie de site 'de speld' niet dan? :oo

zimbabwe

:+ *-:)

linda_arnold

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-11 12:25

Citaat:
Bron: http://www.speld.nl/2011/05/19/“bin-laden-was-spermadonor-in-zwolle-”/
De redactie van het RTL-programma ‘Wie is mijn vader?’ deed deze week een opmerkelijke ontdekking. De beruchte terroristenleider Osama bin Laden heeft begin jaren ‘80 meerdere keren zaad gedoneerd aan de spermabank van Zwolle. Er lopen mogelijke tientallen kinderen van Bin Laden in Nederland rond.

“Bij het onderzoek naar de vader van Aukje liepen aanvankelijk alle sporen dood”, zegt Irene Moors, presentatrice van het programma waarin donorkinderen op zoek gaan naar hun familie. “Maar toen twee weken geleden het nieuws van Bin Laden naar buiten kwam, vielen de puzzelstukjes op hun plek. Een oud-medewerker van de zaadkliniek herkende de man nadat zijn portret op alle voorpagina’s stond.”

“Het was wel even schrikken”, zegt Aukje (30), een stevige vrouw met donker, krullend haar. “Je hoort natuurlijk niet iedere dag dat je vader de meest gezochte terrorist ter wereld is. Aan de andere kant maakt het ook wel veel duidelijk. Ik had altijd een onverklaarbare hekel aan Amerikanen, als er één in de buurt kwam gingen al mijn haren direct recht overeind staan. Het is prettig om te weten waar dat stukje van mezelf vandaan komt. Ik had hier graag een keer met mijn vader over over gesproken.”
Volgens Irene Moors is het een persoonlijk drama dat Aukje’s vader dood is. “Stel je voor dat we Osama bin Laden in de studio konden krijgen voor een ontmoeting, dat had waarschijnlijk het televisiemoment van het jaar opgeleverd. Voor Aukje is het natuurlijk ook heel vervelend. Iemand die altijd al een vaderfiguur heeft gemist, krijgt te horen wie haar vader is, door de liquidatie van haar vader. Drá-má.”

Aukje is ondanks haar verlies wel blij met het programma: “Je wilt toch weten wie je eigenlijk bent. Osama schijnt ook veel bezig te zijn geweest met identiteit enzo. Ik vind het nu vooral leuk om te weten dat ik minstens twintig half-broers en zussen heb en superveel ooms en tantes. Ik ben benieuwd hoe Irene die allemaal voor me op gaat sporen.”

;( Hahahaha, en zijn lievelings eten was ook het hare 8-) !!

Fijn dat je nu duidelijkheid heeft wie haar pa is, maar de link is gelegd via foto's en niet via DNA begrijp ik hier uit? Zijn natuurlijk meer hondjes die Vicky heten.......
Laatst bijgewerkt door linda_arnold op 19-05-11 12:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Keet

En in hoeverre is het DNA van deze dame gechecked met het DNA van het familielid van Bin Laden waarmee ze hem hebben geidentificeerd?
Geloof er geen hol van :+

Bellarose

MoonChloe schreef:
Kennen jullie de site 'de speld' niet dan? :oo

Nee? Vertel :o?

RelarDevi

Re: Bin Laden was spermadonor in Nederland

Bekijk de hele site eens goed :D

CalvinenGino

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-11 12:27

dat geloof ik echt niet :S rare mensen!
idd te weinig kijkcijfers!

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-11 12:28

net als al die kinderen van micheal jackson en prins bernhard zeker? ;)

Bellarose

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-11 12:28

MoonChloe schreef:
Bekijk de hele site eens goed :D

Hmm ik denk dat ik weet wat je bedoeld :D

suus_toes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-11 12:29

smeetjoew schreef:
Whahaha. Hoe verzinnen ze het zeg!! :')

inderdaad ja... 8)7