Amerikaanse rapper M-Bone vermoord

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ketaki

Amerikaanse rapper M-Bone vermoord

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-11 07:52

bron: http://www.telegraaf.nl/prive/9804051/_ ... tml?p=14,2

Citaat:
De Amerikaanse rapper M-Bone is zondag om het leven gekomen toen hij werd neergeschoten door een man die rondreed in een auto.

Dat schrijft de website TMZ. Montae Talbert, zoals de 22-jarige rapper in het echt heette, stond zondag buiten voor een slijterij toen een man zomaar begon te schieten.

M-Bone werd met loeiende sirenes naar het ziekenhuis gebracht, maar overleed in de ambulance.

Volgens de politie had de man het niet specifiek op M-Bone gemunt en is er nog niemand gearresteerd.

ligt het aan mij, of krijg je nu weer zoiets als er vroeger met 2pac is gebeurd?
en waarom zouden mensen dat willen doen, iemand neerschieten

TopLadyI

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-11 13:43

Ik denk dat er bijna dagelijks mensen in die 'rap-wijken' (geen idee hoe ik het beter kan omschrijven zonder te discrimineren), worden neergeschoten / doodgestoken etc. Enig verschil is dat het nu blijkbaar een bekende rapper is? Alhoewel, ik heb nog nooit van de beste man gehoord.

Urbanus

Re: Amerikaanse rapper M-Bone vermoord

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-11 13:46

Met tupac was iets heel anders, dat was east side tegen de west side en allemaal grote boze mannen. Geweld is in die wereld niet zo heel erg nieuw...

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-11 20:42

MarcoBorsato schreef:
Met tupac was iets heel anders, dat was east side tegen de west side en allemaal grote boze mannen. Geweld is in die wereld niet zo heel erg nieuw...

oke, dacht dat het ongeveer hetzelfde was.

wat was het precies met 2pac dan aan de hand, want hij is toen toch ook doodgeschoten?

Urbanus

Re: Amerikaanse rapper M-Bone vermoord

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-11 11:18

Is allemaal te googlen