vrouw onthoofd op tenerife..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Elamor

vrouw onthoofd op tenerife..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-11 15:35

Citaat:
Wie haar kende, vond de op Tenerife bruut vermoorde JenniferMills- Westley een lieve vrouw die altijd voor iedereen klaar stond. FOTO AP
Jennifer Mills-Westley (60), oma van vijf kleinkinderen, genoot na haar pensioen met volle teugen van het leven op Tenerife. Een Bulgaarse dakloze maakte daar gruwelijk een einde aan. Hij onthoofdde de vrouw in een winkel, tot verbijstering van ooggetuigen in Los Cristianos.

Dit schijft het AD vandaag. Jennifer Mills-Westley bespeurde enkele minuten voor haar dood al onraad. De vrouw liep een centrum voor werkzoekenden binnen en vertelde personeelsleden daar dat ze werd gevolgd. Nadat bewakers een man hadden gezegd dat hij moest ophoepelen, voelde zij zich weer veilig en liep de Britse naar een nabijgelegen supermarkt.

Binnen enkele minuten liep zij tegen haar moordenaar op, een 28-jarige dakloze man uit Bulgarije. Met een mes dat hij uit een van de schappen had gegrist, onthoofdde hij de vrouw. Na de gruweldaad liep hij met haar bebloede hoofd naar buiten. Daar werd hij door bewakers overmeesterd en door de politie afgevoerd. De man die al verscheidene keren had vastgezeten wegens agressief gedrag, wordt vandaag voorgeleid.

Jose Alberto Gonzalez Reveron, burgemeester van Arona en Los Cristianos, zei gisteren dat de afschuwelijke aanval is opgenomen door de camera's in de supermarkt. 'De man raakte binnen helemaal buiten zinnen,' aldus de burgemeester. Volgens lokale media riep de man bij het verlaten van de winkel: 'Ik ben Gods wreker en ik ben hier om te oordelen.'

De regionale krant La Opinion meldde gisteren dat de verdachte al in februari was behandeld in een psychiatrische kliniek van het ziekenhuis. Daartoe was besloten nadat hij een paar keer was opgepakt wegens agressief en gewelddadig gedrag. (Redactie)
Bron:
http://www.ad.nl/ad/nl/1013/Buitenland/ ... terd.dhtml

Ben zo misselijk geworden van dit bericht, zag hem er nog niet tussen staan. :r

PureSG

Re: vrouw onthoofd op tenerife..

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 15:38

Oh my... Geen woorden voor. Wat een ziek persoon zeg die dader!!
En verschrikkelijk voor de ooggetuigen :(:)

TanteSabien

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 15:39

Oh gatver!!! Jeeeeeeee waar gaat het heen met de wereld %) :r

Bah...nou ben ik ook misselijk %)

Hoe kan zo'n idioot nou loslopen?! 8)7

Yontheke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 15:40

Wat verschrikkelijk..
Dat ze zulke mensen gewoon weer in de samenleving laten is voor mij echt ondenkbaar
Heel veel sterkte voor de nabestaanden van de vrouw, zo wil je echt niet dat iemand om het leven komt

Alexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 15:41

walgelijk nieuws. Ik had het inderdaad ook al gelezen. Toch vind ik het erg gek dat het AD schrijft: "Daar liep ze tegen haar moordenaar op, een 28-jarige bulgaar(...)"
Die man is toch nog niet veroordeeld? En dus daarmee alleen nog maar verdacht? Zoals ze in de laatste alinea ook zeggen.

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 15:46

Echt heel ziek, bah.

Alexx: Het staat op bewakingscamera dus dan is het toch zeker de moordenaar?

LisaaBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 15:46

o mijn god.....wat erg |(
Jeetje die man moet wel heel veel steekjes los hebben om zoiets te doen...

Debbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 15:48

Ja ik werd hier ook echt misselijk van..
Als je dit hebt gezien dan heb je ook een trauma voor het leven.. hoe haal je het in je hoofd? Dan moet je toch wel heel ziek zijn..

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 15:49

Alexx schreef:
walgelijk nieuws. Ik had het inderdaad ook al gelezen. Toch vind ik het erg gek dat het AD schrijft: "Daar liep ze tegen haar moordenaar op, een 28-jarige bulgaar(...)"
Die man is toch nog niet veroordeeld? En dus daarmee alleen nog maar verdacht? Zoals ze in de laatste alinea ook zeggen.

Mja... maar als hij op camera staat en met haar afgehakte hoofd in zijn handen naar buiten liep, is het op zich wel duidelijk, nietwaar?

Melisjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 15:52

What the...??????? :\ :\

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 15:54

Mijn god, dat krijg je toch ook nooit meer van je netvlies af! :oo

xxelviraxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 15:59

Echt misselijk dat mensen dat kunnen doen. Verschrikkelijk voor de vrouw en nabestaanden

Elamor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-11 16:03

Denk je heerlijk van je pensioen te genieten.

Er komen elke dag wel weer gruwelijke verhalen voorbij, maar deze blijft maar in mijn hoofd ;( .

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 17:35

Elamor schreef:
Er komen elke dag wel weer gruwelijke verhalen voorbij, maar deze blijft maar in mijn hoofd ;( .

Inderdaad, dit is denk ik echt wel een van de bizarste verhalen die ik ooit gehoord heb...

Debbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 17:38

Misschien weer heel iets anders hoor.. maar kun je met een mes zomaar iemands hoofd eraf snijden? Ik dacht dat die toch wel vrij 'stevig' vast zat.. :roll:

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 17:45

Ik had het ook al gelezen. Vreselijk en walgelijk, ik heb ook een heel naar beeld voor me.

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 17:53

Hoorde het vrijdag, kennis van me gaat jaarlijks naar Tenerife, en had bij dit bericht toch wel een 'wtf'-gevoel.
Verschrikkelijk voor deze vrouw en haar familie...en de ooggetuigen. Het zal maar voor je neus gebeuren, zeg... Het idee ook dat ze gevolgd werd, dat ze dacht dat het opgelost was

@ Debbie; ik heb het nooit getest, maar het enige dat stevig te noemen is, waar even wat meer kracht bij komt kijken, zijn de nekwervels. Maar ja, als die gozer zo buiten zinnen was, dan heeft hij zich ook heel wat sterker gemaakt als normaal iemand in normale situatie

Blanket

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 17:55

Debbie schreef:
Misschien weer heel iets anders hoor.. maar kun je met een mes zomaar iemands hoofd eraf snijden? Ik dacht dat die toch wel vrij 'stevig' vast zat.. :roll:

Met genoeg kracht en een vlijmscherp mes krijg je alles door, waarschijnlijk heeft hij dit ook niet met een aardappelschilmesje gedaan. Desondanks een zeer lugubere daad! Hopelijk krijgt de man een passende straf, of het liefst.. dezelfde straf.

Urko

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 17:56

Jeejte, willen jullie zulke berichten bij je houden.. ik moet daar nog 2 maanden op stage juli/augustus.. brr.. moet er niet aan denken.. ik deed vorig jaar rond deze tijd daar ook mijn boodschappen...!

ThinkAgain

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 18:02

Nou lekker is dit dan! Die man is al meerdere keren opgepakt geweest en behandeld geweest maar er wordt niet op hem gelet? Waar gaat het heen met deze wereld...

Sokje_6

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 18:04

Jeeemig, hier heb ik geen woorden voor. Allemachtig. Wat vreselijk zeg, ook voor de nabestaanden en ooggetuigen...

Nic

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 18:05

Wat in me opkomt als ik dit bericht lees, is: "wat apart dat de messen zo voor het grijpen liggen in de supermarkt"
Dat kan (blijkbaar) écht niet meer in deze tijd helaas.
(je mag er ook niet zo onverpakt mee rond lopen/ rijden in Nederland)

TLNLSDB

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 18:09

jeuhtje..voort eerst weet ik ff niks te zeggen.. :?

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 18:12

Ik vind het echt heel erg vergeet dat niet!
Maar ik vind het ergens toch ook wel weer zielig voor familie van de moordenaar. De moeder, die zal het maar lezen dit allemaal. Natuurlijk vind ik het ook een ontzettende gek en ik vind dat hij echt een flinke straf verdient. Maar als moeder moet het toch ook wel schreinend zijn, om te lezen dat je zoon kan doodvallen en een gek is. Laten wij onze woede op een andere manier gebruiken, niet alleen maar zeggen: 'wat een gek'. Maar als die man werkelijk serieus was genomen in die pscychiatrische instelling liep hij nu niet eens vrij rond. Word boos op die instellingen en hoe het huidige systeem in veel landen in elkaar zit. Wellich hadden er dan heel veel dingen voorkomen kunnen worden, een voorbeeld is het drama in Alphen a/d Rijn.

Nic

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 18:16

Ik denk niet dat de moeder van een Bulgaarse dakloze hier mee zit te lezen...